Arwen Skrevet 25. mars 2004 #1 Del Skrevet 25. mars 2004 igjen for oss i dag. Jeg skal feire med sambo siden vi ikke fikk feiret forlovelsesdagen. Lage god mat i strøken leilighet. Litt vin..mmmm :hjerter2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
verene Skrevet 25. mars 2004 #2 Del Skrevet 25. mars 2004 Åh, det hørtes koselig ut! Kanskje vi bør følge deres eksempel i morgen? Da er det nemlig bare 3 mnd til vi skal i ilden.. :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lullu Skrevet 25. mars 2004 #3 Del Skrevet 25. mars 2004 Ja, det var jo egentlig 6 mnd. for meg også i dag Arwen, men vi måtte jo utsette til 30 oktober...... Kos deg i kveld da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 25. mars 2004 #4 Del Skrevet 25. mars 2004 Koselig da :-) 2 mnd igjen for meg straks..Feire på mandag vi da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tari Skrevet 25. mars 2004 #5 Del Skrevet 25. mars 2004 Så koselig! Vi får feire 3 måneder igjen i morgen vi da :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 25. mars 2004 #6 Del Skrevet 25. mars 2004 Kos deg, og husk at 6 mnd går sinnsykt fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 25. mars 2004 Forfatter #7 Del Skrevet 25. mars 2004 Har akkurat vært på butikken å kjøpt det jeg trenger til maten + blomster + et kort. Jeg har leid film også. Kanksje ikke så romantisk, men godt med litt tid sammen bare. Har nemlig vært lite av det i det siste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 25. mars 2004 #8 Del Skrevet 25. mars 2004 masse klemmer, ha en fantastisk feiring i kveld!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 25. mars 2004 #9 Del Skrevet 25. mars 2004 Feirer dere på forhånd? Det har jeg ikke hørt om før. Men det er jo koselig det, da. En må benytte alle anledninger en har til å gjøre litt stas på hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 25. mars 2004 Forfatter #10 Del Skrevet 25. mars 2004 Ja, vi feirer på forhånd, men altså kun fordi vi ikke fikk feiret ett års forlovelses dagen. (og så litt fordi sambo har vært litt stresset i det siste. Han vet ikke at han kommer hjem til god mat ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 25. mars 2004 #11 Del Skrevet 25. mars 2004 Kos dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isiselin Skrevet 25. mars 2004 #12 Del Skrevet 25. mars 2004 Da blir han sikkert glad! Noe av det koseligste jeg vet er å overraske mannen når han har hatt en travel og slitsom dag på jobben med god mat, starinlys og leid film og kosekrok i sofaen! Ha det fint i kveld da! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Skrevet 25. mars 2004 #13 Del Skrevet 25. mars 2004 I går var det 6 mnd. igjen for oss også. Kjenner meg igjen! :-) Kos dere masse! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 25. mars 2004 #14 Del Skrevet 25. mars 2004 Grattis,kose dere masse i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå