Gå til innhold

Antivirus til mobilen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken anbefaler dere? Ser det er nyheter om at de angriper mobiler nå, regner med det er nødvendig nå som jeg snart skal kjøpe en av de smart-telefonene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

AVG Antivirus er gratis og funker fint =)

• Liker 1
Skrevet (endret)

AVG Antivirus er gratis og funker fint =)

På pcen er det mas hver måned om å kjøpe, vil ikke ha maset på mobilen min. Det hele er et stress med å laste det inn som gratis. Fant ut at norton koster 99 per år. Vet du hva den kjøpegreia koster på mobilen? fant det ikke.

Endret av Evilposelos
Skrevet

Hvilken anbefaler dere? Ser det er nyheter om at de angriper mobiler nå, regner med det er nødvendig nå som jeg snart skal kjøpe en av de smart-telefonene.

Hvor da?

Tviler på at risikoen er så veldig stor. Man må tross alt velge å installere virus på en smartmobil, de detter ikke inn av seg selv. Les gjerne denne her. Selv har jeg nullniks på min droidmobil, og sover godt om natten.

Gjest Nimmel
Skrevet

Jeg brukte Lookout på androidmobilen min (selv om jeg antakeligvis ikke trengte det), og har overført app til iPhonen min og (selv om jeg antakeligvis ikke trenger det der heller).

Skrevet

På pcen er det mas hver måned om å kjøpe, vil ikke ha maset på mobilen min. Det hele er et stress med å laste det inn som gratis. Fant ut at norton koster 99 per år. Vet du hva den kjøpegreia koster på mobilen? fant det ikke.

Er ikke no mas om det på telefonen hvertfall =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...