Gå til innhold

Finnes det menn som har det fantastisk i sengen, men alikevel..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Finnes det menn som har det fantastisk i sengen med sin partner som han elsker, men alikevel aldri sier noen ting? Aldri sier noe om hverken henne eller sexen, aldri i forkant, underveis eller etterpå. Aldri noe om at hun er vakker eller deilig, eller at det er godt eller fint, eller at det var deilig.

Andre kvinner som ville hatt vanskeligheter med dette? Andre menn som er slik selv om de er langt opp over ørene fornøyde?

Anonym poster: 8e7f429b08a6b818bdf928ea878b46bb

Videoannonse
Annonse
Gjest Funky Punk
Skrevet

Må man snakke for å ha det godt i senga da?

For meg blir det bare kleint om mannen skal si masse vakkert om meg mens vi har sex :P

Han sier da at han er superfornøyd med sexlivet selv om vi ikke prater med hverandre under akten. Det kan vi gjøre før eller etterpå

AnonymBruker
Skrevet

Må man snakke for å ha det godt i senga da?

For meg blir det bare kleint om mannen skal si masse vakkert om meg mens vi har sex :P

Han sier da at han er superfornøyd med sexlivet selv om vi ikke prater med hverandre under akten. Det kan vi gjøre før eller etterpå

Jeg mener å aldri si noe om sexen overhodet. Ikke underveis, ikke etterpå, ikke noengang, aldri...

Gjest Funky Punk
Skrevet

Okey, tolket det som at det gjaldt når man hadde sex.

Nja, hadde vel kanskje følt det litt sårt om han aldri viste meg hva han syns. Om han ikke sier noe, men viser det fysisk så hadde det ikke gjort meg noe, men om han aldri hadde sagt noe eller vist meg det på en fysisk måte, så hadde det nok vært litt sårt

AnonymBruker
Skrevet

Okey, tolket det som at det gjaldt når man hadde sex.

Nja, hadde vel kanskje følt det litt sårt om han aldri viste meg hva han syns. Om han ikke sier noe, men viser det fysisk så hadde det ikke gjort meg noe, men om han aldri hadde sagt noe eller vist meg det på en fysisk måte, så hadde det nok vært litt sårt

Viser det fysisk hvordan? Han stønner litt i ny og ne...

Gjest Funky Punk
Skrevet

Viser det fysisk hvordan? Han stønner litt i ny og ne...

Vanskelig å sette fingeren på det, men det har vel med hvordan han ser på meg og tar på meg. Jeg ser iallefall lett på min mann om han syns jeg er deilig, sexy og om han tenner på meg og han trenger ikke si et ord

AnonymBruker
Skrevet

Han tenner på meg, men får veldig sjelden følelse av at han tenner spesielt mye på meg, eller nyter sexen mer enn at det er ok,,

Gjest Funky Punk
Skrevet

Noen mennesker prater lite om hva de føler osv. Du må nesten bare se på helhetsbildet om hvordan han er ellers og hvordan dere har det sammen.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg mener å aldri si noe om sexen overhodet. Ikke underveis, ikke etterpå, ikke noengang, aldri...

Er det bare sex han aldri prater om, eller er det samliv, følelser og kjærlighet generelt sett? Hva gjør han om du tar opp emnet?

Anonym poster: 6191696acdcfd4f8afe646ea1b9caf7d

AnonymBruker
Skrevet

Er det bare sex han aldri prater om, eller er det samliv, følelser og kjærlighet generelt sett? Hva gjør han om du tar opp emnet?

Anonym poster: 6191696acdcfd4f8afe646ea1b9caf7d

Han snakker om samliv etc, vil at vi skal gifte oss etc. Men gir meg så og si aldri komplimenter eller tilbakemeldinger eller heller, verken om meg som person, det jeg gjør, utseende etc.. Når jeg tar opp emnet ender det som regel med masse drama...

Gjest Gjest
Skrevet

Føler med deg. Har noe av det samme her. Han gir seg aldri sikkelig henn fysisk eller følelsesmessig. Får aldri noe kompelimenter, eller bekreftelser av noe slag. Men jeg vet han synes sex er digg da, for såpass har han klart å kommunisere (eller grynte frem.. :fnise: )

Jeg prøver å akseptere at det er slik han er, men hvordan kan man egentlig vite det? Er redd det er meg det er noe galt med.

Har dessverre ingen gode råd, men da vet du hvertfall at vi er flere i samme båt...

Gjest Gjest
Skrevet

Gift med sånn jeg og. Håpløst tilfelle, man får bare venne seg til det. Han har jo andre måter å vise at han bryr seg på. ;)

AnonymBruker
Skrevet

Min erfaring: Når de elsker meg, så merker jeg det i senga.

Når en mann oppfører seg som din så er det enten fordi han ikke liker meg godt nok, eller så er det fordi han som person er en uforbederlig egosentrisk mammagutt.

Anonym poster: 2877c4d7ff9262b389a3848c20eeb7ac

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det finnes mange tause menn. Jeg har kjent et par sånne.

Anonym poster: 3dc2e8fc2e1fbdd5ba437db2bed29385

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Jeg tenker at det egentlig bare er å spørre ham om han er fornøyd med sexlivet. Be ham utdype hva han synes er best. Spør om han savner noe spesfikt. Still positivt ladde spørsmål og unngå "hva misliker du/hva er dårlig" osv.

Jeg er nemlig også sammen med en sånn fyr, og alt ble SÅ mye bedre når jeg utfordret ham og stilte konkrete spørsmål. Jeg tok initiativ til samtalen når vi begge var avslappa og glade i sofaen, etter ett glass vin. Det hadde nok ikke fungert like bra om jeg hadde spurt mens vi så på tv. Det handler om timing og stemning!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...