Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Elissima
Skrevet

Fikk en lite hyggelig tekstmelding fra kjæresten i går. "Vi må nakke sammen, jeg ringer deg". Men han ringte ikke og jeg sitter her som et skjelvende vrak. Han har vært rar og kald de siste ukene, i tillegg til forrige uke da vi var på ferie. Han rørte meg ikke på den ferien, snakket ikke mye til meg heller. Han hadde influensa da, men likevel. Følte meg ikke så veldig elsket.

Vi har hatt det fint inntil de siste ukene. Han sier alltid han er glad i meg og vi planla å flytte sammen i sommer. Jeg sendte han en melding til i dag, kan du ikke bare si hva som er galt? Fikk svar at han skal ringe meg i kveld.

Jeg orker bare ikke tanken på å bli dumpet IGJEN. Trodde jeg hadde møtt drømmemannen. Han har gjort alt for meg, og vist seg som en stabil fyr jeg kunne stole på. Og han var den som var etter meg ganske lenge før vi ble sammen, siden jeg var så skeptisk til menn. Og nå er det samme regla igjen.

Vurderer å ringe legen eller psykologen og få sovepiller. Jeg bare griner og griner og klarer ikke spise eller noe. Og jeg skjønner virkelig ikke hva som har skjedd!

Trenger bare noen råd til å takle telefonsamtalen i kveld, og hva gjør jeg dersom han dumper meg?

Livet er bare dritt, hva er vitsen med å bli sammen med noen når det bare blir slutt..

Videoannonse
Annonse
Gjest Chloè
Skrevet

For en dritt som lar deg gå gjennom dette. Å da mener jeg den "vi må snakke , ringer deg ikveld", så er du et nervevrak hele dagen. Jeg hadde dumpa jævelen lenge før han ringte

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det var utrolig råttent gjort av han, å sende deg en sånn "advarsel", så du blir et vrak før samtalen deres. Det er nesten som jeg synes du skal være glad for at han kanskje slår opp, for alle vet jo hva en sånn beskjed gjør med deg. Han sårer deg med vilje - før han har tenkt å såre deg.

Vet det er vanskelig, men du får bare ta tiden til hjelp. Kvelden kommer uansett, du får bare prøve å ta vare på deg selv.

Anonym poster: 9e188dff44291e2896f5258beb59cc8f

• Liker 3
Skrevet

Synes i alle fall han viser en svak side av seg selv ved å utsette deg for det han gjør nå. Han er fullt klar over hva han gjør med deg ved å gi slike beskjeder, og ved å ikke ringe slik som lovet.

Hva gjør man?

Du er vel på en måte så forberedt som du kan bli, men det gjør det jo ikke noe bedre.

Vær i alle fall rolig når dere prater sammen, og tenk over spørsmål som du gjerne vil ha svar på.

IKKE trygle! Det er et garantert tapsprosjekt!

• Liker 1
Gjest Elissima
Skrevet

Jeg vet! Han kunne sagt hva det gjaldt siden han vet jeg blir bekymret. Jeg sendte han jo til og med en melding der jeg spurte hva som var galt. Og prøvde å spørre han senest mandag kveld på vei hjem fra ferien om han var lei av meg. Neida, han var såå glad i meg og hadde bare vært stille pga han hadde vært syk..

Men tydeligvis er det et eller annet, og jeg fatter ikke at han lar meg gå gjennom dette her. Hvordan skal jeg klare å komme meg gjennom dagen, helgen og dagene fremover? Har bare lyst å sove, men får ikke til det heller.

Skrevet

For en dritt som lar deg gå gjennom dette. Å da mener jeg den "vi må snakke , ringer deg ikveld", så er du et nervevrak hele dagen. Jeg hadde dumpa jævelen lenge før han ringte

THIS! Hadde sendt melding og krevd å få vite om det var slutt ell om det var noe annet...

AnonymBruker
Skrevet

Send han en melding og skriv: Dårlig gjort at du lar meg vente sånn til kvelden, om det er dumpe meg du skal så kan du bare drite i det, det er over og ut NÅ!

Anonym poster: 36bdd4509a69bc0181ccd6306508970c

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet! Han kunne sagt hva det gjaldt siden han vet jeg blir bekymret. Jeg sendte han jo til og med en melding der jeg spurte hva som var galt. Og prøvde å spørre han senest mandag kveld på vei hjem fra ferien om han var lei av meg. Neida, han var såå glad i meg og hadde bare vært stille pga han hadde vært syk..

Men tydeligvis er det et eller annet, og jeg fatter ikke at han lar meg gå gjennom dette her. Hvordan skal jeg klare å komme meg gjennom dagen, helgen og dagene fremover? Har bare lyst å sove, men får ikke til det heller.

Men om du skulle ta sovetabletter nå så kommer du mest sannsynlig til å få ubehagelige mareritt. Egentlig så er det bedre å bare gråte seg ferdig, du må igjennom det uansett.. Har du ingen venner eller familie i nærheten?

Gjest Elissima
Skrevet

Jeg sendte han en melding der jeg skrev at siden han ikke svarer på melding og ikke ringer meg, så prøver han antagelig å dumpe meg? Fikk bare svar at han hadde sovna i går og skulle ringe meg i kveld. Skal prøve å være rolig ja.

Takk for alle råd, jeg pleier være god på å gi råd selv men er vanskelig å følge de når man er i denne stuasjonen.

Jaja, da er det sølibat resten av livet da. For jeg orker ikke gå gjennom det her en gang til. Er overhodet ikke verdt det. Og menn prater bare piss.. "Du er virkelig mitt livs kjærlighet." Yeah, right. "Tenker på deg hele tiden og elsker deg bare mer og mer." Joda, tydeligvis ikke.

Skjønner ikke at følelsene til folk kan endre seg bare i løpet av noen uker! Hvertfall når det ikke har vært noe krangling eller noe sånt heller.. Hadde skjønt det om jeg var en masete bitch liksom.

• Liker 1
Gjest Elissima
Skrevet

Men om du skulle ta sovetabletter nå så kommer du mest sannsynlig til å få ubehagelige mareritt. Egentlig så er det bedre å bare gråte seg ferdig, du må igjennom det uansett.. Har du ingen venner eller familie i nærheten?

Jo, har snakket med flere venninner. Har ikke lyst å blande inn familien enda. Kjæresten møtte familien min for første gang for 2 uker siden..

Men orker ikke gå ut døra, orker ikke være sosial. Forrige gang jeg ble dumpa dro jeg masse på fylla og det ble nasty.

Gjest Snuppi
Skrevet

Jeg sendte han en melding der jeg skrev at siden han ikke svarer på melding og ikke ringer meg, så prøver han antagelig å dumpe meg? Fikk bare svar at han hadde sovna i går og skulle ringe meg i kveld. Skal prøve å være rolig ja.

Takk for alle råd, jeg pleier være god på å gi råd selv men er vanskelig å følge de når man er i denne stuasjonen.

Jaja, da er det sølibat resten av livet da. For jeg orker ikke gå gjennom det her en gang til. Er overhodet ikke verdt det. Og menn prater bare piss.. "Du er virkelig mitt livs kjærlighet." Yeah, right. "Tenker på deg hele tiden og elsker deg bare mer og mer." Joda, tydeligvis ikke.

Skjønner ikke at følelsene til folk kan endre seg bare i løpet av noen uker! Hvertfall når det ikke har vært noe krangling eller noe sånt heller.. Hadde skjønt det om jeg var en masete bitch liksom.

Sender deg en :hug:

Selv om det ikke tror det nå, er ikke dette verdens undergang.

Etter regnet kommer alltid solen.

Gjest Stronger
Skrevet

Jeg ville ikke dumpa han før vi hadde snakket sammen! Jeg har vært den parten i forholdet som har sagt "Vi må snakke sammen" et par ganger.. Da har det vært ang. et problem jeg har, eller et problem vi har. Det vi har gjort er å ha en skikkelig "oppryddningssamtale", lagt alle kortene på bordet og prøvd å finne ut hva vi skal gjøre. Vi har alltid endt opp med at vi skal prøve å forbedre oss, prøve å løse de problemene som tærer på. Jeg kjenner ikke din kjæreste, så jeg har jo ingen aning om hva han mener med dette. Kanskje bærer han på noe som plager han i forholdet, kanskje vil han ha en pause, kanskje vil han slå opp.. Dumt at han lar deg vente såpass lenge, det er det jo ingen grunn til! Skjønner at du er stressa og lei deg, for du vet jo ikke hva som foregår. Du får neste bare ta den samtalen i kveld, og tenke at det som skjer det skjer. Håper det ordner seg for deg :klemmer:.

AnonymBruker
Skrevet

Men bare ring han nå! Han kan ikke forvente at du skal sitte og pines i mange timer!! Er han helt idiot?!?!

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nå skal ikke jeg prøve å selge kjærlighet til en knust jente her, men jeg håper du får andre tanker etterhvert. For det er jo det livet handler om. Selv om vi vet at kjærligheten svir som verst når det er over eller dårlige tider, så gjør vi jo det - for gevinsten er så utrolig god og stor.

• Liker 2
Gjest Sunheart
Skrevet

Uff, sender deg en klem og håper på det beste for deg :hug:

Gjest Tirkes
Skrevet

Jeg skal ikke strø sukker på. Jeg ser mange sånne tråder der folk bruker alvorlig mye energi på å overbevise trådstarter om at det sikkert ikke er noe å bekymre seg for, og at alt trolig er i orden. Jeg synes nesten det er slemt.

Jeg vet ikke hva kjæresten din tenker eller hva som er galt, men det kan såklart hende at han ikke vil mer. I så fall er han veldig fair som ønsker å ta den prater ansikt til ansikt.

Men det viktige her, er at det kan hende du svartmaler veldig. For det finnes flere grunner til den type oppførsel. Kanskje han har gjeld du ikke vet om som tynger samvittigheten hans og han må lette den samvittigheten før dere skal flytte sammen? Det kan være en årsak til at han trekker seg unna, er trist og forventer kanskje at du kommer til å dumpe ham som en reaksjon.

Det kan være noe helt annet, og det kan være at han vil gjøre det slutt.

Men jeg tror ikke du vil føle deg bedre av å slå opp først, som noen råder deg til her. Hjertesorgen vil nok være like bitter, selv om det var du som aktivt gjorde det slutt, så vil det ha vært fremprovosert av hans oppførsel. Jeg ville unngått sovepiller, forsøk å distraher degselv, med TV, nettsider, jobb eller skole. Eller gå ut, tren. Få tiden til å gå og se ham inn i øynene og hør hva han har å si. Og kanskje du blir overrasket. Kanskje du blir lei deg. Kanskje du må tre inn en en støttende rådgiverrolle ovenfor ham og være sterk.

Men han ønsker å fortelle deg dette i egen person. Det var nok ikke helt bra gjort av ham å si fra om dette på forhånd. For det verste er ventetiden og spekuleringene. Så gjør deg selv en tjeneste og forsøk å unngå å spekulere, ta sorgen (eller gleden) som den kommer.

• Liker 6
Gjest Elissima
Skrevet

Nå skal ikke jeg prøve å selge kjærlighet til en knust jente her, men jeg håper du får andre tanker etterhvert. For det er jo det livet handler om. Selv om vi vet at kjærligheten svir som verst når det er over eller dårlige tider, så gjør vi jo det - for gevinsten er så utrolig god og stor.

Ikke enig. Har brukt flere tusen kr på psykolog i forbindelse med et tidligere brudd. Var helt grusomt. Det var nesten verre enn dette her, da han var psykopat og utro i tillegg. Så ja, jeg kommer gjennom det, men er helt forferdelig. Skjønner bare ikke hvorfor han ikke sa noe da vi var i Afrika.. Jeg spurte om jeg hadde gjort noe galt, om han hadde møtt noen andre, om han var lei av å være sammen med meg? Men som sagt svarte han bare at alt var bra.

Han er ikke en drittsekk hvis han har mistet følelsene sine for meg, det kan jo skje alle, men syns han fucker med huet mitt nå.

Æsj, jeg som aldri griner er helt vrak nå. Har hvertfall katten som kan trøste meg.

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

om jeg virkelig har influensa så er det det siste jeg tenker på å tafse på partneren min.

hva du gjør om du blir dumpet? du gjør det alle andre gjør. rir det av deg og tar tiden til hjelp.

hva som er vitsen å bli sammen med noen når det blir slutt likevel? for å satse og kanskje finne seg en livspartner. og om det skulle bli slutt så er man en erfaring rikere og mer rustet neste gang

Gjest Chloè
Skrevet (endret)

Jeg skal ikke strø sukker på. Jeg ser mange sånne tråder der folk bruker alvorlig mye energi på å overbevise trådstarter om at det sikkert ikke er noe å bekymre seg for, og at alt trolig er i orden. Jeg synes nesten det er slemt.

Jeg vet ikke hva kjæresten din tenker eller hva som er galt, men det kan såklart hende at han ikke vil mer. I så fall er han veldig fair som ønsker å ta den prater ansikt til ansikt.

Men det viktige her, er at det kan hende du svartmaler veldig. For det finnes flere grunner til den type oppførsel. Kanskje han har gjeld du ikke vet om som tynger samvittigheten hans og han må lette den samvittigheten før dere skal flytte sammen? Det kan være en årsak til at han trekker seg unna, er trist og forventer kanskje at du kommer til å dumpe ham som en reaksjon.

Det kan være noe helt annet, og det kan være at han vil gjøre det slutt.

Men jeg tror ikke du vil føle deg bedre av å slå opp først, som noen råder deg til her. Hjertesorgen vil nok være like bitter, selv om det var du som aktivt gjorde det slutt, så vil det ha vært fremprovosert av hans oppførsel. Jeg ville unngått sovepiller, forsøk å distraher degselv, med TV, nettsider, jobb eller skole. Eller gå ut, tren. Få tiden til å gå og se ham inn i øynene og hør hva han har å si. Og kanskje du blir overrasket. Kanskje du blir lei deg. Kanskje du må tre inn en en støttende rådgiverrolle ovenfor ham og være sterk.

Men han ønsker å fortelle deg dette i egen person. Det var nok ikke helt bra gjort av ham å si fra om dette på forhånd. For det verste er ventetiden og spekuleringene. Så gjør deg selv en tjeneste og forsøk å unngå å spekulere, ta sorgen (eller gleden) som den kommer.

Etter det jeg fikk med meg, så venter hun på en telefonsamtale ikveld, da fortjenter dritten å bli dumpa først. Hun trenger ikke å sitte å deppe hele dagen å gå rundt å vente på at hun skal bli dumpa. Hvis han ikke har tenkt å dumpe henne, så kan han vel si at det ikke er det samtalen skal handle om.

Endret av blondina90
Gjest Gjest
Skrevet

Ikke enig. Har brukt flere tusen kr på psykolog i forbindelse med et tidligere brudd. Var helt grusomt. Det var nesten verre enn dette her, da han var psykopat og utro i tillegg. Så ja, jeg kommer gjennom det, men er helt forferdelig. Skjønner bare ikke hvorfor han ikke sa noe da vi var i Afrika.. Jeg spurte om jeg hadde gjort noe galt, om han hadde møtt noen andre, om han var lei av å være sammen med meg? Men som sagt svarte han bare at alt var bra.

Han er ikke en drittsekk hvis han har mistet følelsene sine for meg, det kan jo skje alle, men syns han fucker med huet mitt nå.

Æsj, jeg som aldri griner er helt vrak nå. Har hvertfall katten som kan trøste meg.

flere tusen kr? merkelig ettersom man får frikort etter 1800 kr...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...