AnonymBruker Skrevet 15. mars 2013 #1 Skrevet 15. mars 2013 Har du EasyTran hjemme? http://easytran.no/hvaereasytran Fungerer den? Bedre enn vanlig sprøyte? Sliter voldsomt med å få i babyen min tran. Synes det er styrete med sprøyte siden den ikke går ned i flasken. Så det smale designet må jo være det positive med EasyTran. Noen erfaringer? Vet ikke hva den koster, men fikk inntrykk av kommentarene under på linken jeg la ut, at det kanskje var litt dyrt ifht den "lille" oppfinnelsen det er? Anonym poster: 7cc9efa754c0566d559d0452a1a90ce3
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2013 #2 Skrevet 15. mars 2013 Ser ikke poenget med den. På sykehuset brukte vi sprøyter i forskjellige størrelser for å få i frøkna melk, kjøper heller ei slik vanlig sprøyte enn den overprisa saken der. Anonym poster: 7a673aa894af28ac6e00ea55a6b34293
Sol79 Skrevet 15. mars 2013 #3 Skrevet 15. mars 2013 Jeg bruker sprøyter. Funker helt fint. Slår tran i en kopp og måler opp doser for 10 dager av slengen. Ikke noe stress i det hele tatt!
Kakaoen Skrevet 15. mars 2013 #5 Skrevet 15. mars 2013 Bruker sprøyter her. Heller bare tran i en spise skje og suger opp med sprøyta. syns det funker helt greit. Gir lillegutt tran på stellebordet når jeg har kledd av han før pysj og kveldsmelka. Hvis han er sulter syns jeg han er flinkere til å svelge tranen jeg gir han
Tolly Skrevet 15. mars 2013 #6 Skrevet 15. mars 2013 Funka enormt mye bedre. En stor fordel at drn er rund i tuppen. Det ble skriking noen ganger med vanlig transprøyte fordi hun kasta på seg mens tuten var i munnen og skrapa henne opp i lille munnen. Og som du sier, den går i flaska. Men vi ga opp vanlig tran. Hun vente seg aldri til vanlig tran, og jeg aldri til sloglukt av ungen. Løsninga ble Eskimo-3 kids med tutti frutti-smak.
Gjest Gaby Skrevet 15. mars 2013 #7 Skrevet 15. mars 2013 Vi bruker den, og det fungerer veldig bra! Har riktignok ikke prøvd noe annet, så jeg har ikke noe å sammenligne med. Babyen ser ut til å like tran, ingen grimaser eller noe når hun får det Dumt at de ikke kan kokes, det hadde vært mye enklere rengjøring da. Kan kjøre de i oppvaskmaskinen, men de er så lette at de fyker ut av kurven og ligger på bunnen når maskinen er ferdig..
ablaze Skrevet 15. mars 2013 #8 Skrevet 15. mars 2013 Mye bedre enn sprøyte da en får spruten ned på siden av tungen (mindre sjanse for brekning), lettere å justere hvor mye en sprøyter inn om gangen og slipper å være redd for å skrape/stikke baby inni munnen (de har jo en tendens til å vri på hodet)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå