Gjest miiilll Skrevet 15. mars 2013 #1 Skrevet 15. mars 2013 Jeg er sammen med en gutt jeg egentlig ikke liker. Men hvis jeg slår opp så blir vennskapet mellom meg og bestevenninen min ødelagt. Hun har sagt at hvis jeg sårer han så er det slutt mellom oss (siden de to er venner). Og hun bestevennina mi er alt for meg. Mister jeg henne kan jeg bare dø. åhhh
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2013 #2 Skrevet 15. mars 2013 Hvor gamle er dere? Anonym poster: 95b26adccac539f4adf257deb84eddf0 8
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 15. mars 2013 #3 Skrevet 15. mars 2013 Seriøst?! Voks opp! Slå opp med han. Du må bli selvstendig. Nye venner kan du finne ved å melde deg inn i ulike typer organisasjoner, kor, Røde Kors, el.l. Ikke vær sammen med en om du ikke har følelser for ham.
Gjest mlllll Skrevet 15. mars 2013 #4 Skrevet 15. mars 2013 Seriøst?! Voks opp! Slå opp med han. Du må bli selvstendig. Nye venner kan du finne ved å melde deg inn i ulike typer organisasjoner, kor, Røde Kors, el.l. Ikke vær sammen med en om du ikke har følelser for ham. Enkelt for deg å si! Hun betyr faen meg ALT for meg! Jeg hadde seriøst dødd om hun hadde blitt borte. Vi finner på så mye gøy sammen. Jeg kan godt være sammen med han bare jeg ikke mister hun. Men liker det ikke.. men hva faen annet skal jeg gjøre da??
Rosalie Skrevet 15. mars 2013 #5 Skrevet 15. mars 2013 Du får gi henne beskjed om at dersom hun liker han så godt, så får hun ta han selv. Du gidder ikke å "selge" deg på den måten, så mye er ikke vennskapet deres verdt. 11
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2013 #6 Skrevet 15. mars 2013 Det "venninnen" din driver med, er utpressing. sånne venner trenger man ikke, og det er bedre for kjæresten din at han finner seg noen som faktisk liker han, ved å fortsette å være sammen med han av sympati, er å gjøre han en bjørnetjeneste. Forklar til venninnen din at du faktisl ikke er interessert i å gjøre dette mot han, og om hun ikke kan respektere dette, ville jeg blåst i om hun blir sint, hun har strengt tatt ikke noe med det. Sånne vennen ville ikke jeg hatt. Anonym poster: ba91986234ddc495391d0a57329048e5 4
Gjest mllll Skrevet 15. mars 2013 #7 Skrevet 15. mars 2013 Det "venninnen" din driver med, er utpressing. sånne venner trenger man ikke, og det er bedre for kjæresten din at han finner seg noen som faktisk liker han, ved å fortsette å være sammen med han av sympati, er å gjøre han en bjørnetjeneste. Forklar til venninnen din at du faktisl ikke er interessert i å gjøre dette mot han, og om hun ikke kan respektere dette, ville jeg blåst i om hun blir sint, hun har strengt tatt ikke noe med det. Sånne vennen ville ikke jeg hatt. Anonym poster: ba91986234ddc495391d0a57329048e5 Jeg vet faen. tror jeg må være med han resten av livet.. kan jo ikke miste hun.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2013 #8 Skrevet 15. mars 2013 Hvordan er hun en så fantastisk venn at du ikke kan miste henne når hun sier slikt? Denne vennen hennes virker viktigere for henne enn deg. Anonym poster: 95b26adccac539f4adf257deb84eddf0 6
Gjest Reza08 Skrevet 15. mars 2013 #10 Skrevet 15. mars 2013 Gi blanke faen i den veninna di da. Finn deg noen nye. Slå opp med han som du er "sammen" med. Ikke noe koselig for han dette her. Ei heller for deg. Det finnes utallige mennsker her i verden, og andre som passer for deg finnes. Det er ikke verdens undergang at du finner deg andre venner.
Gjest RompeRusk Skrevet 15. mars 2013 #11 Skrevet 15. mars 2013 Hvor gamle er dere? 15? Herrejesus, du kan ikke mene at du skal kaste bort livet ditt på en mann fordi venninnen din går fra deg.. 1. Det er ikke rettferdig ovenfor deg eller han 2. Hun er ikke noe å ta vare på 3. Voks opp og ta ansvar for ditt eget liv!
Gjest tutta Skrevet 15. mars 2013 #12 Skrevet 15. mars 2013 Bullshit.... Ingen er så dumme som TS utgir seg for å være.
Gjest ols1 Skrevet 15. mars 2013 #13 Skrevet 15. mars 2013 Enkelt for deg å si! Hun betyr faen meg ALT for meg! Jeg hadde seriøst dødd om hun hadde blitt borte. Vi finner på så mye gøy sammen. Jeg kan godt være sammen med han bare jeg ikke mister hun. Men liker det ikke.. men hva faen annet skal jeg gjøre da?? Vet hun at du egentlig ikke vil være sammen med han? Hun kan ikke, uansett hvor mye hun prøver, å skåne han for skuffelser, sorg og traumer her i livet. Det er heller ikke din oppgave å gjøre han lykkelig og henne glad og fornøyd. Særlig ikke når det går utover deg og ditt liv. Du må fortelle henne at du ikke vil være sammen med han og hvis hun ikke skjønner det da er hun ikke en like god venninne som du er.
Gjest mlllll Skrevet 15. mars 2013 #14 Skrevet 15. mars 2013 Hvor gamle er dere? 15? Herrejesus, du kan ikke mene at du skal kaste bort livet ditt på en mann fordi venninnen din går fra deg.. 1. Det er ikke rettferdig ovenfor deg eller han 2. Hun er ikke noe å ta vare på 3. Voks opp og ta ansvar for ditt eget liv! ehh nei.. vi er 18.. vel da klarer jeg ikke ta ansvar for mitt egen liv da -.- det var synd
Gjest mlll Skrevet 15. mars 2013 #15 Skrevet 15. mars 2013 Bullshit.... Ingen er så dumme som TS utgir seg for å være. Jo tydeligvis jeg er sikkert dum jeg. men ikke min feil. jeg vil bare ikke miste vennina mi idiot
Gjest mlll Skrevet 15. mars 2013 #16 Skrevet 15. mars 2013 Vet hun at du egentlig ikke vil være sammen med han? Hun kan ikke, uansett hvor mye hun prøver, å skåne han for skuffelser, sorg og traumer her i livet. Det er heller ikke din oppgave å gjøre han lykkelig og henne glad og fornøyd. Særlig ikke når det går utover deg og ditt liv. Du må fortelle henne at du ikke vil være sammen med han og hvis hun ikke skjønner det da er hun ikke en like god venninne som du er. Før når jeg har prøvd å si det så sier hun bare "bullshiter du oss"?????
Shinana Skrevet 15. mars 2013 #17 Skrevet 15. mars 2013 En som stiller slike idiotiske krav hadde jeg aldri klart å se på som en venninne. Og hva med han stakkar? Er sammen med en som ikke liker han, og bare fordi en felles venninne har tvunget det frem. Kom deg ut av begge disse "forholdene" fortest mulig. Hverken hun eller han er bra for deg. Du kan si hva du vil om hva hun betyr for deg, TS, men slik opptrer ikke en virkelig venninne!
Gjest Beano Skrevet 15. mars 2013 #18 Skrevet 15. mars 2013 (endret) Verden tar ikke slutt. Du må lære å stå på egne bein og ikke å være så avhengig av andre for å ha det bra. Jeg syntes heller ikke du burde kalle henne for din bestevenninne fordi en god venn ville aldri gitt deg et slikt ultimatum. Endret 15. mars 2013 av Beano 2
Gjest Snuppi Skrevet 15. mars 2013 #19 Skrevet 15. mars 2013 Enkelt for deg å si! Hun betyr faen meg ALT for meg! Jeg hadde seriøst dødd om hun hadde blitt borte. Vi finner på så mye gøy sammen. Jeg kan godt være sammen med han bare jeg ikke mister hun. Men liker det ikke.. men hva faen annet skal jeg gjøre da?? Å herre min hatt!! Hun er ikke din beste venninne!
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2013 #20 Skrevet 15. mars 2013 Hun fortjener ikke ditt vennskap uansett. Gjør det slutt med han på en grei måte og så tar du det som det kommer. Hun virker jo som en skikkelig fitte. Og du virker ganske umoden, jeg trodde helt seriøst at du var 12-13 år ut fra det du skrev. Anonym poster: 67cc48288d7c3df018aa321624e7e873 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå