Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjærligheten overvinner alt sies det. Hvorfor skal det være så vanskelig å få et forhold til å fungere? Jeg ser på mannen jeg elsker - eller elsket. Det føles så tomt i hjertet mitt. Alt for mange ganger har jeg følt meg såret, frustrert og trist. Jeg er fullt klar over hva som er problemet. Vi har ulike forventninger til forholdet. Til hverandre. Ulike behov og ønsker.

Er det ikke nok bare å elske hverandre? og respektere hverandre. Og ta hensyn. Masse hensyn. For vi har så forskjellig syn på hva som er viktig i hverdagen, og da må man tilpasse seg. og tilpasse seg. Og allikevel føler jeg at jeg ikke strekker til. jeg vet hva han ønsker, men jeg klarer ikke å gi han det. Vet han hva jeg ønsker? Han må jo gjøre deg. Jeg har sagt det mange ganger. FOR mange ganger. Jeg maser, klager, syter. Et desperat forsøk for å få han til å gi meg det jeg trenger. Men han klarer ikke å gi meg det.

Når du føler deg mer ensom i hans selskap enn når du er alene. Når du føler deg utilstrekkelig i hverdagen. Når du sitter med en klump i magen, og vet med deg selv - innerst inne at du ikke er den rette for han...

Er det meg det er noe galt med? Jeg er kravstor. Needy. Jeg tenker for mye. Han skjønner ikke hva problemet er en gang. Jeg lager problemer. Selvbebreidelser hagler. Let it go. Just let it go. Prøv hardere. Slutt å tenk. Snart kommer en god periode igjen. Etterfulgt av en dårlig. Og så en god.

Alt jeg vil ha er kjærlighet og omsorg. I bøtter. Se meg. Sett pris på meg. Lytt til meg. Ser du ikke at jeg er sliten, og trenger å bli holdt rundt?

Anonym poster: 12beb7c49c43712aadc89b734a07ee77

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat slik har jeg følt det også. Altfor lenge. Det er så utrolig fortvilende og ødelegger alle andre aspekter ved livet. Det som har hjulpet er å sette seg ned med han og være klar. Vi har problemer, hvis vi vil at det skal fungere så må vi jobbe for det. Hva ønsker du av meg? Og dette ønsker jeg av deg. Det er ikke nok å elske hverandre om man ikke ser hverandre. Man går ofte inn i "vanen" å bare ha partneren sin der. Håper det ordner seg for deg. Gjensidig kjærlighet er jo fantastisk deilig, men med slik kjærlighet følger også mulighet for skuffelse og smerte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...