Gjest Anonymous Skrevet 4. juni 2002 #1 Del Skrevet 4. juni 2002 å beklager lily at jeg virkelig støtet deg! men må jeg få lov til å si at jeg sitter med 5 sider forann meg med fransk poltikk stoff! og at eksamen gikk forykende bra!til tross for at jeg ikke snyltet på deg! jeg tok på meg arbeidet, selvfølgelig! sitter ikke å venter på å få et svar her inne,ser jo selv hvor lang tid det tok! og emd sånne somd eg var det jo ikke mye hjelp å hente! dessuten er det ikke derfor vi har noe som heter kvinnegudiden da? jo for at vi kan få hjelp og råd dersom det skulle være noe...bare spør jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 12. juni 2002 #2 Del Skrevet 12. juni 2002 Kjære anonym. Skole er kunnskap. Kunnskap er porten til videre utdannelse, som resulterer i en jobb en skal leve av resten av livet. En jobb er en jobb en skal gjøre seg fortjent til, da alle jobber krever en viss kompetanse innen et eller flere områder. Greit? Derfor synes jeg at en hver person har eget ansvar for sin utdannelse og skolegang, da den kan forme store deler av livet ditt! Derfor hjelper jeg av prinsipp ikke dem som har sløvet vekk et helt skoleår og etterpå degraderer seg selv ved å rope om hjelp! Hadde du trengt tips om hvilken film du skulle leid, en mening om en musiker, anbefaling på bok og så videre, hadde jeg gitt deg et svar, men utdannelsen din er ditt eget ansvar, og da kan ikke jeg hjelpe deg med det. Noen ganger må en ta i med hardhandskene, og i dette tilfellet mener jeg at du trengte å høre det. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. juni 2002 #3 Del Skrevet 20. juni 2002 da må du vel falle negativt inn på jenta som spurte om fransk uttalelse fordi hun skulle ha muntlig eksamen om to timer da? det går jo ut på det samme...ser du hvor dumt det er lily? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 20. juni 2002 #4 Del Skrevet 20. juni 2002 En ting er å spørre om en småting, en annen er å be om hjelp til en hel eksamensbesvarelse! Har ikke lest tråden du snakker om, og vil derfor ikke kommentere innlegget ditt ytterligere. Og nei - jeg ser ikke hvor dumt det er, kanskje fordi vi ikke deler syn på den saken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå