Gjest Mie. Skrevet 14. mars 2013 #1 Skrevet 14. mars 2013 Kjæresten fikk en melding av mamma også sa han "dette var ikke til deg, hehe" så første setning bare og det stod noe som " så bra at hun har funnet seg en så god gutt eller noe" trodde først det var exen min som hadde sendt den.. men det var moren min. Burde jeg si det til kjæresten min? føler meg litt dust om jeg skal si det, men vil samtidig ikke "juge" men vet jeg får altfor fort dårlig sanvittighet.. Grunnen til at jeg tenkte på xen var vel fordi vi snakket sammen dagen før (Var på samme fest)
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2013 #2 Skrevet 14. mars 2013 Kjæresten fikk en melding av mamma også sa han "dette var ikke til deg, hehe" så første setning bare og det stod noe som " så bra at hun har funnet seg en så god gutt eller noe" trodde først det var exen min som hadde sendt den.. men det var moren min. Burde jeg si det til kjæresten min? føler meg litt dust om jeg skal si det, men vil samtidig ikke "juge" men vet jeg får altfor fort dårlig sanvittighet.. Grunnen til at jeg tenkte på xen var vel fordi vi snakket sammen dagen før (Var på samme fest) Hæ? Du fikk dårlig samvittighet for hva? Anonym poster: 35deca37e3b43390ddfde2553bf746a6
Gjest LadySizz Skrevet 14. mars 2013 #3 Skrevet 14. mars 2013 Skjønte ikke stort av dette,tror du må formulere deg litt annerledes
Gjest MIe. Skrevet 14. mars 2013 #4 Skrevet 14. mars 2013 Jeg trodde xen min hadde sendt han en melding, men så var det mamman min.
Gjest LadySizz Skrevet 14. mars 2013 #5 Skrevet 14. mars 2013 Jeg trodde xen min hadde sendt han en melding, men så var det mamman min. Og hvorfor skulle du få dårlig samvittighet for det?
Gjest Mie. Skrevet 14. mars 2013 #6 Skrevet 14. mars 2013 Fordi jeg ikke sa det til han... men jeg overdriver kanskje?
Gjest LadySizz Skrevet 14. mars 2013 #7 Skrevet 14. mars 2013 Fordi jeg ikke sa det til han... men jeg overdriver kanskje? Ja her overdriver du veldig. At du tenkte det var noen annen,uansett om hvem du tenkte det var er det vel ingenting og ha dårlig samvittighet for
Gjest Mie. Skrevet 14. mars 2013 #8 Skrevet 14. mars 2013 Men det var egentlig mest det innholdet var jeg fikk dårlig sanvittighet for at jeg trodde var han.. Men om det hadde vært han, så hadde det jo uansett ikke gjort noe. SÅ får vel bare glemme det.. måtte bare ha det bekrefta...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå