Gå til innhold

Trenger hjelp med kosthold!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har begynt å trene, og trener 3-4 ganger i uken. Jeg synes det går veldig fint og begynner så smått å se resultater. Dette har jeg begynt med for ikke så lenge siden fordi jeg for en sommers skyld har lyst til å føle meg vel i shorts, bikini etc. Jeg har også lyst til å kunne gå og handle akkurat det jeg synes er fint av tøy uten å tenke at jeg er for tjukk til det.

Jeg veier på nåværende tidspunkt 77 kg og er 172 høy, jeg føler meg lubben, men har under trening og i prat med andre forstått det slik at jeg har en ganske solid musklatur. Jeg har generelt store rumpe- og lårmuskler, jeg kan allerede nå se at flere muskler er blitt mer definert i ryggen. Jeg vil jo være slank og feminin og ikke se ut som en russisk kulestøter.

Så jeg trenger noen kostholdstips i forhold til å gå ned i vekt, jeg ønsker muskler men er ikke ute etter å bygge muskler!!

Kan noen hjelpe meg å sette opp en matplan/en mal på en matplan (hvor mange måltider og hva jeg skal spise, gjerne eksempler på retter). Jeg trenger ganske konkret veiledning, og hadde satt litt pris på om noen kunne guide meg litt med do´s and dont´s ved slankink!

Har generell peiling på hva som er sundt og ikke sundt, men synes først jeg hører at noe er slankene, for så å høre at det er det værste du kan spise, blir litt forvirret, og vil ikke kaste bort all treningen med å spise heelt feil..

Anonym poster: 812d141e19e256adce8ac8db68ed5edf

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

sunt* , ser det er en del stavefeil her... bor i danmark så dansken tar litt over, jeg er ikke dyslektisk..

Gjest Coolaid
Skrevet

Du kan sende meg et pm med høyde, vekt , alder , kjønn osv så kan jeg regne ut ditt energibehov. Så kan du få noen tips til hvor mye du trenger å spise, og hva jeg anbefaler av helt vanlig mat. :)

Skrevet

Du kan godt sende meg en PM også, så kan jeg sette opp et eksempel på kosthold :) høyde,vekt, kjønn av relevanse :)

AnonymBruker
Skrevet

Da har jeg sendt til begge jeg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...