Gå til innhold

Hvordan "catche" ham?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er på flørtern med en gutt. Han er kjempesøt med meg, og etter som han har flørtet med meg over en periode nå, antar jeg at han faktisk liker meg også?! Problemet er bare det at han flørter med "alt og alle", og har inntrykk av at han kanskje bare er ute etter "et ligg". Hvertfall i første omgang. Noen tips til hvordan jeg kan få han til å ville ønske noe mer? Sendte en melding til ham der jeg spurte om vi ikke skulle treffes snart. Da svarte han at vi sikkert snart var sammen på fylla. Hva skal det bety? Jeg kommenterte da litt "snurt" tilbake at han tydeligvis trengte ølbriller for å "tåle" meg. Da la han seg langflat. Hva tror dere - kan det bli noe mer dersom jeg "gjør de rette tingene"? Hjelp og tips, takk!

Anonym poster: 519ead7bdab63eb0b0a3e6d81db20942

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kommenterte da litt "snurt" tilbake at han tydeligvis trengte ølbriller for å "tåle" meg. Da la han seg langflat.

Anonym poster: 519ead7bdab63eb0b0a3e6d81db20942

Hva mener du med det? Hva svarte han?

AnonymBruker
Skrevet

Hva mener du med det? Hva svarte han?

Vi vekslet et par meldinger kvelden/natten før også. Uten å gå i detalj, ga han da uttrykk for hva han ønsket å gjøre med meg, og lurte på hva han måtte gjøre for å få oppfylt disse "ønskene". Jeg sov da jeg fikk de siste meldingene, og svarte ikke før morgenen etter. Jeg sendte et positivt svar til hans ønsker. Da svarte han at med at han helst ikke burde være full...Mulig jeg feiltolker, men fikk inntrykk av at han ikke stod for det han hadde skrevet allikevel. (Hva tror dere?) Da jeg spurte om vi skulle finne på noe snart, og han IGJEN blandet inn alkohol (han som jeg har hatt inntrykk av at ikke drikker så mye), klarte jeg ikke å dy meg, og skrev at jeg forstod det slik at ølbriller måtte til før han turte å nærme seg mer enn han allerede har gjort. Fikk kjapt svar tilbake at det var ihvertfall ikke tilfelle, og det virket som han forstod selv at det kunne oppfattes slik utifra de siste meldingene.

Som sagt, han har flørtet med meg en god stund nå, og nå tok han endelig et skritt videre. Men så begynte han å skylde på alkoholen. Tror dere han mente det han skrev, men at det er lett å skylde på alkoholen? Og ja, hva kan jeg gjøre for å få ham?

Anonym poster: 26c633bd2b06ad48b8be217ce073ee24

AnonymBruker
Skrevet

For en merkelig måte å nærme seg andre på.

Er du bare interessert i sex, eller?

Anonym poster: 6331bc96dca81a927f68cafabb03ff8f

AnonymBruker
Skrevet

For en merkelig måte å nærme seg andre på.

Er du bare interessert i sex, eller?

Anonym poster: 6331bc96dca81a927f68cafabb03ff8f

Nå henger jeg ikke helt med...

Skrevet

Helt ærlig - han der høres ikke ut som noe "catch". Dersom jeg har forstått meldingene hans riktig, og helst vil treffes på fylla.

Hvis du vil ha noe seriøst med en annen person, så tror jeg ofte det er bedre å starte i andre enden. Altfor mange begynner med å være intime (og beruset), og så blir det pinlig å i det hele tatt skulle ha en normal samtale sammen. Jeg bare rister oppgitt på hodet over venninner som er forelsket i gutter de bare treffer ute på byn eller fest. Og så ikke utenom. Det blir jo aldri noe forhold ut av det.

Spør heller om dere ikke skal finne på noe en dag, bare dere to.

• Liker 1
Skrevet

Jeg kommenterte da litt "snurt" tilbake at han tydeligvis trengte ølbriller for å "tåle" meg.

Flaks for deg at du er jente/kvinne, ellers kunne det vært game over allerede :tongue:

AnonymBruker
Skrevet

Helt ærlig - han der høres ikke ut som noe "catch". Dersom jeg har forstått meldingene hans riktig, og helst vil treffes på fylla.

Hvis du vil ha noe seriøst med en annen person, så tror jeg ofte det er bedre å starte i andre enden. Altfor mange begynner med å være intime (og beruset), og så blir det pinlig å i det hele tatt skulle ha en normal samtale sammen. Jeg bare rister oppgitt på hodet over venninner som er forelsket i gutter de bare treffer ute på byn eller fest. Og så ikke utenom. Det blir jo aldri noe forhold ut av det.

Spør heller om dere ikke skal finne på noe en dag, bare dere to.

Jeg blir liksom ikke helt klok på han. For han sender jo meldinger i edru tilstand også, og vi har kun møttes de gangene begge har vært edru. Men kun en gang har vi vært (nesten) alene. Da var venninnen min den eneste rundt, og henne brydde han seg ikke om. Jeg forstår liksom ikke helt hva han vil. Vår felles venninne unnskyldte han med at han har mye å gjøre nå, og ikke kan skimte et eneste ledig hull i kalenderen... Jeg har dessuten vanskeligheter med å tro på unnskyldningen om at han var full, for kun kort tid før han sendte de "dirty" smsene, hadde vi en "normal" oppegående samtale som egentlig ikke omhandlet oss to...Jeg har vel rykte på meg for å være veldig "skikkelig", og venninnen min tror det kan være det som gjør at han ikke helt tør, og at det også er årsaken til at han prøvde å bortforklare meldingene der han var nokså frempå. Årh, at det skal være så vanskelig... :(

Skrevet

Jeg blir liksom ikke helt klok på han. For han sender jo meldinger i edru tilstand også, og vi har kun møttes de gangene begge har vært edru. Men kun en gang har vi vært (nesten) alene. Da var venninnen min den eneste rundt, og henne brydde han seg ikke om. Jeg forstår liksom ikke helt hva han vil. Vår felles venninne unnskyldte han med at han har mye å gjøre nå, og ikke kan skimte et eneste ledig hull i kalenderen... Jeg har dessuten vanskeligheter med å tro på unnskyldningen om at han var full, for kun kort tid før han sendte de "dirty" smsene, hadde vi en "normal" oppegående samtale som egentlig ikke omhandlet oss to...Jeg har vel rykte på meg for å være veldig "skikkelig", og venninnen min tror det kan være det som gjør at han ikke helt tør, og at det også er årsaken til at han prøvde å bortforklare meldingene der han var nokså frempå. Årh, at det skal være så vanskelig... :(

Kan hende han er interessert, og nettopp fordi du er en bra og fin jente, så tør han ikke helt uten å skulle drikke litt. Jeg vet ikke - men mange synes jo det er lettere med alkohol. Du kan jo prøve å ta kontroll over situasjonen selv og invitere han med på noe enda en gang...? Da vet han jo at du er interessert i noe mer enn bare tull på fylla...? Hvis han ikke godtar tilbudet, så synes jeg ikke han er bra nok for deg.

AnonymBruker
Skrevet

Kan hende han er interessert, og nettopp fordi du er en bra og fin jente, så tør han ikke helt uten å skulle drikke litt. Jeg vet ikke - men mange synes jo det er lettere med alkohol. Du kan jo prøve å ta kontroll over situasjonen selv og invitere han med på noe enda en gang...? Da vet han jo at du er interessert i noe mer enn bare tull på fylla...? Hvis han ikke godtar tilbudet, så synes jeg ikke han er bra nok for deg.

Takk! Alt virker liksom så mye mer..."logisk" når andre forteller hvordan ting kan oppfattes. Og du svarer alltid så fint, Ferny. :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...