Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Vilværeglad
Skrevet

Blir så sliten av dette, så spør her hvordan andre løste dette.

Jeg har hatt ett forhold til en fyr i flere mnd, trodde vi hadde det bra sammen,

god sex mye gøy, ingen krangling og hadde ingen problem med

om han gikk ut eller på fest uten meg, siden jeg ikke er sjalu

og han hadde heller ikke gitt meg noen grunn til å tvile på han.

Så oppdager jeg plutselig helt ut av det blå at han er på flørtern med ei

annen dame, mens han dater meg og oppfører seg helt vanlig.

Han påsto at det bare var før, helt tidlig i forholdet vårt og at hun var sammen med

en annen nå.

Men det som er saken er at han slutta å flørte med henne når hun ble sammen med

han andre mens vi også hadde et forhold.Når jeg sier flørte så mener jeg av typen flørt "jeg er interessert i deg", ikke bare vanlig lett tone flørting, det hadde ikke gjort meg noe. (Men han sa han var usikker på følelsene mot meg og henne da jeg oppdaget det.Jeg synes han kunne vært ærlig den gangen og sagt det til meg.)

Nå er det slutt mellom hun og typen og da tok hun kontakt med han igjen,

og det var sånn jeg fant det ut, det at han hadde vært interressert i henne mens vi var sammen, men denne gangen var det bare vanlig samtale ikke så veldig flørtete. Men han heiv seg over PCn for å snakke med henne, før jeg var ute av døra den dagen da jeg senere på ettermiddagen fant ut dette, jeg trodde han bare skulle på nett som vanlig, tillitsfulle dumme meg.

Han hadde ikke nevnt meg for henne en eneste gang. Men gjorde det da jeg fant det ut, selv om han unnlot å nevne at vi har truffet hverandre lenge.

Jeg som er av den tillittsfulle sorten som aldri snoker eller er mistenksom eller sjalu, fikk meg litt av en oppvåkning, det svei i magen av skuffelse og jeg brøyt tvert.

Men som det neket jeg er ville jeg ha han fremdeles, og sa det til han etter en stund og vi har nå ett forhold igjen.

Jeg hater virkelig at han har henne på FB og sånt nå "fordi de er "venner"", men prater aldri om det.

Jeg liker ikke drama og bråk, men tilliten har fått seg en real knekk.

Men jeg har selv tatt valget om å ta han tilbake så å gnåle om noe som har vært det gidder jeg ikke, men for min egen del ville det vært godt å vite at jeg kan stole på han. Men kan jeg egentlig det, jeg vet ikke, han oppfører seg veldig søtt mot meg nå og er virker glad for å ha meg tilbake, han har forhåpentligvis lært at det ikke er greit å gjøre slikt.

Han ble kjempesjalu da vi traff på hverandre ute mens det var slutt fordi han trodde jeg prøvde å sjekke en annen fyr, så da burde han jo forstå at det hvertfall ikke var noe bedre for meg.

Jeg vet han vil være gutten min nå, men pokkers tillit, jeg vil ha den tilbake, hvordan? Det svir hver gang han er på FB, men jeg blir ikke sur eller noe, det er bare inni meg jeg kjenner det stikker, jeg vil ikke kalle det sjalusi, heller det at jeg føler det er et stykke til tillit igjen kan være tilbake, føler meg usikker, hater den følelsen, men som sagt, er ikke ei gnålekjærring og vil ha han.

Vil tiden hjelpe? jeg har aldri opplevd lignende før selv om jeg har hatt lange forhold over flere år, sikkert derfor jeg ikke er av den sjalu sorten heller, men dette svir i magen når jeg tenker på det.

Vil at det skal slutte å gjøre vondt. Når han holder rundt meg føler jeg meg alltid helt trygg, vil ha det sånn hele tiden jeg.

Har lest mange innlegg om lignende ting her inne, så skulle tro noen har erfaring med å komme seg over dette.

Jeg burde vel kanskje nevne for han hvordan jeg føler det, men vet hva han kommer til å svare uansett, at jeg ikke trenger bekymre meg for det og bla bla bla,så det er ikke noe poeng.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det var en gang en sultan som hadde ei utrolig vakker dronning. Dronninga hadde en herlig utstråling og pulte med de fleste i byen. Rådgiveren til sultanen tok oppe dette med han og mente han burde gjøre noe med det, men sultanen bare smilte og sa: " Det er bedre å dele gull ned hele byen enn ha noe søppel helt for seg selv."

Jeg tror gutten din elsker deg, men også hun andre, og kanskje noen fler. Han kan for kort eller evig tid bli enig om å bare være med deg, dersom han velger det. Eller han kan velge litt paralellslalom. Det føles litt urettferdig at han kan ta for seg både her og der, mens han blir sjalu dersom en vakker mann bare prater med deg. Det er urettferdig, men det er slik sjalu menn er bygget. På seg selv kjenner man andre , heter det, og de som liker å flørte litt rundt antar at sin partner også har det sånn, og blir derfor ekstremt usikre og sjalu.

Dette er imidlertid prisen for å leve med en sjalu storflørter, og dersom du synes prisen er for høy så får du heller gå etter en som er litt kjedeligere. Men kan du ta en kjedelig mann? Vil du klare å bli like vill etter en kjedelig mann, som etter en imponerende rund-elsker? Hva vil du med livet ditt?

Mange damer har det fint med tilsynelatende halvkjedelige menn, og blir glad i dem etter noen runder i senga.

Endret av I Grosny
Gjest Gjest
Skrevet

legg det bak deg eller gå. man trenger heller ikke være storflørter bare fordi man har vært usikker mellom to stykk.

Gjest Gjest
Skrevet

Det var en gang en sultan som hadde ei utrolig vakker dronning. Dronninga hadde en herlig utstråling og pulte med de fleste i byen. Rådgiveren til sultanen tok oppe dette med han og mente han burde gjøre noe med det, men sultanen bare smilte og sa: " Det er bedre å dele gull ned hele byen enn ha noe søppel helt for seg selv."

Jeg tror gutten din elsker deg, men også hun andre, og kanskje noen fler. Han kan for kort eller evig tid bli enig om å bare være med deg, dersom han velger det. Eller han kan velge litt paralellslalom. Det føles litt urettferdig at han kan ta for seg både her og der, mens han blir sjalu dersom en vakker mann bare prater med deg. Det er urettferdig, men det er slik sjalu menn er bygget. På seg selv kjenner man andre , heter det, og de som liker å flørte litt rundt antar at sin partner også har det sånn, og blir derfor ekstremt usikre og sjalu.

Dette er imidlertid prisen for å leve med en sjalu storflørter, og dersom du synes prisen er for høy så får du heller gå etter en som er litt kjedeligere. Men kan du ta en kjedelig mann? Vil du klare å bli like vill etter en kjedelig mann, som etter en imponerende rund-elsker? Hva vil du med livet ditt?

Mange damer har det fint med tilsynelatende halvkjedelige menn, og blir glad i dem etter noen runder i senga.

kanskje litt sterkt ord å bruke at han elsker begge? jeg tror han var interessert i begge i starten av det hele men har tatt sitt valg nå. er ikke uvanlig det og han er ikke nødvendigvis en drittsekk fordi han har vært usikker på sine følelser.

og menn er da ikke automatisk kjedelige bare fordi de ikke er rundelskere. snakk om å se verden i grått/hvitt

Skrevet

kanskje litt sterkt ord å bruke at han elsker begge? jeg tror han var interessert i begge i starten av det hele men har tatt sitt valg nå. er ikke uvanlig det og han er ikke nødvendigvis en drittsekk fordi han har vært usikker på sine følelser.

og menn er da ikke automatisk kjedelige bare fordi de ikke er rundelskere. snakk om å se verden i grått/hvitt

Jeg tror du har rett. Jeg kan selv huske å ha kikket litt både her og der ved innledning av ett forhold, mens jeg helt konsekvent og ensporet satset på hun jeg satset på når jeg faktisk bestemte meg. Hva man bestemmer seg for er helt vesentlig, og også i hvilken grad man står ved sine avgjørelser.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg tror du har rett. Jeg kan selv huske å ha kikket litt både her og der ved innledning av ett forhold, mens jeg helt konsekvent og ensporet satset på hun jeg satset på når jeg faktisk bestemte meg. Hva man bestemmer seg for er helt vesentlig, og også i hvilken grad man står ved sine avgjørelser.

helt enig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...