Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bor i Oslo og betaler nå nettleie gjennom Hafslund (eneste valget tror jeg) men har ikke tegnet noe strømleverandør. Noen som har noen tips til en leverandør jeg burde gå for? Pris er alt for meg.

Og burde jeg gå for fastpris, spotpris eller variabelpris?

All hjelp settes stor pris på :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Om pris har alt og si skaffer du deg en strømleverandør snarest, da du uten må betale for ventestrøm.

Bruk denne kalkulatoren: http://www.konkurransetilsynet.no/kraftpriser/

Anonym poster: 7c776b8b3840a1754f67f4543da923f2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Spotpris Kvitfjell med Gulbrandsdal. Desidert det billigste, med unntak av Telinet, men de tar forhåndsbetaling og har dårlig omdømme. Har Gulbrandsal fordi pris var alt for meg og. Kjempe fornøyd. Har byttet over til dem for mamma og pappa også, og de er fornøyd med billige regninger ;) Har brukt kalkulatoren til DinSide og sjekket konkurransetilsynet.

Anonym poster: dcad0f7e12f69fb59efab25413074d44

• Liker 1
Skrevet

Takk alle sammen :)

Skrevet

Spotpris Kvitfjell med Gulbrandsdal. Desidert det billigste, med unntak av Telinet, men de tar forhåndsbetaling og har dårlig omdømme. Har Gulbrandsal fordi pris var alt for meg og. Kjempe fornøyd. Har byttet over til dem for mamma og pappa også, og de er fornøyd med billige regninger ;) Har brukt kalkulatoren til DinSide og sjekket konkurransetilsynet.

Anonym poster: dcad0f7e12f69fb59efab25413074d44

Signerer på denne.

Kvitfjell world cup... fra gudbrandsdal.

AnonymBruker
Skrevet

Kan noen forklare for meg forskjellen på spotpris, variabel og faspris? Jeg skjønner det ikke og må ha det inn med teskje...

Anonym poster: 095f71f3b91088ea15e5a6e41d2fe8ed

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...