Gå til innhold

Romantiske stoler til balkongen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker meg slike, men disse ligger på ebay og det for problematisk å få dem hit.

Har lett på nett etter noe som ligner, foreløpig uten hell. Hvorfor finnes det ikke større utvalg på slike ting her hjemme?

$(KGrHqF,!rcFBBgj0WnKBQi!)9TFrQ~~60_57.JPG

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Åhh de likte jeg også! :rodmer: Er på jakt etter rottingstoler for utebruk selv, men synes det er vanskelig å finne de rette.

Det nærmeste jeg har sett til den du viser bilde av må vel være denne gyngestolen fraLiving;

http://www.living.no..._3.aspx?id=5735

Den er jo ganske søt da :) Men, kanskje ikke helt det du er på jakt etter?

Så er det jo denne i grått fra Ikea;

lacko-lenestol-med-pute__0116399_PE270964_S4.JPG

Ikke hvit da, men kunne kanskje funket med et lysere setetrekk supplert med en sommerlig/ romantisk pute eller kanskje et pledd? :)

Endret av Rumle
Skrevet

Gyngestolen er jo absolutt verdt å ta en titt på! :) Ikeastolen er også ok, men den er litt liten og for "luftig" til å være helt perfekt for meg.

Nå har jeg tydeligvis ikke rukket og sjekke over alt... så kom gjerne med flere forslag... :)

Skrevet

I fjordårets bohus hage katalog var det noe lignende. Har så lyst på selv! Litt dyrt, men sikkert verdt pengene:)

Skrevet

I fjordårets bohus hage katalog var det noe lignende. Har så lyst på selv! Litt dyrt, men sikkert verdt pengene:)

Ja, jeg har en erindring om at noe lignende har jeg sett her hjemme, mener en stol kostet over 2000 kr. Men de hagemøblene som det ikke går 13 av på dusinet forsvinner ut av butikkene på et blunk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...