Gå til innhold

2013 - årets vårtegn i det ganske land

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne tråden er ment som en oppmuntrende liten en for oss som gleder oss over hver lille ting som popper frem, opp, ut og minner oss på at VÅREN er relativt like rundt hjørnet. Alt monner nå som snøen enda ligger rundt omkring. :jepp:

I dag har jeg for første gang i år, tørket en hel snor full av håndklær ute i sola. De ble nesten helt tørre og lukter supergodt av frisk uteluft - det er straks vår! :strix:

Så forresten masse tuer med hvite snøklokker også i dag. :tommelopp:

Kom med dine fornemmelser av den stadig lysere årstiden....

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Åhh for en fin tråd! :hoppe:

Hmmm det er ikke så veldig mye vårtegn her egentlig! Men, før kulden satt inn rakk noen tulipaner å stikke toppen opp av krukkene mine :rodmer: Ellers er vel de stadig lysere kveldene det mest vårlige her på mine trakter til nå. Også fuglene som synger mer! :)

Og vårplantene som fyller opp hagesentrene selvfølgelig!

Og påskemarsipanen i butikkene :opplyser:

Endret av Rumle
  • Liker 2
Skrevet

Ja, dette var fin tråd! :-) Her er det riktignok snø nå, men sist helg satt jeg ute i solveggen et par timer og ble faktisk litt solbrent! Det nærmer seg vår nå!

Pluss at jeg så bjørka har fått hamser = hurra for vår og buuu for pollen.. :ler:

• Liker 1
Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

I dag begynte det å snø igjen her i Telemark. Jeg synes det er et sikkert vårtegn! :fnise: dessuten ligger det masse hundebæsj på fortauet!

Fra spøk til alvor: jeg jobber i blomsterbutikk og vi selger pusrlabber/gåsunger og påskeliljer i fleng!

• Liker 1
Skrevet

Her i Oslo snør det igjen :sukk:

Beklager, jeg liker å lese om de fine vårtegnene deres, men jeg måtte få ut litt frustrasjon :fnise:

• Liker 1
Skrevet

sa en på tbanen barføtt i mokasiner, det er vårtegn det.

• Liker 4
Gjest Tekola
Skrevet

Ååh, koselig!

Påskegule tulipaner på kjøkkenbordet :rodmer:

Skrevet

sa en på tbanen barføtt i mokasiner, det er vårtegn det.

:ler:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...