Gå til innhold

Til dere guttene

noor

Anbefalte innlegg

Det er en ting jeg lurer på,

Og jeg håper dere kan svare for jeg har diskutert med en haug med venninner og vi blir ikke enige.

HVORDAN SER KVINNEIDEALET UT. I deres øyne, ikke sånn som vi dumme jentene tror..

Jeg venter spent hoppe.gif på svar...

kyss.gif fra noor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kjære waco.. det var ikke det jeg mente..

Jeg tror ikke alle gutter vil ha "superbabe" kjærester.... Vil du det?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt kvinneideal kan best sammenliknes med en marsipangris som har ligget i kjøleskapet i et døgn.

Myke, litt runde linjer. Glatt. Myk -men ikke for myk. Fast, men ikke fast som i "harsk". Innbydende. Når man ser på den får man vann i munnen. Og når man slikker på den vil man bare ha mer! Mer! Mer!

Og man kan gjerne spise litt på den om man vil -

Nelle icon_wink.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.

En drømmedame for meg må være ei jente med selvtillit... ikke en Ricki Lake dame som smugspiser napoleonskake og sutrer over tilværelsen....

En fotomodellpen dame som strammer sitt ansikt i et overlegent hån over sitt vakre utseende, skjærer samtidig en grimase...

Hva er vel hesligere?

De peneste jentene er jentene med et smil om munnen, som fremhever de vakre øynene hvor det oser selvtillit og selvrespekt... De damene som hele tiden må forklare og unnskylde sin oppførsel og stiller allskens masse svada spørsmål for å opprettholde sin fasade....er motbydelige mennesker....

Ingenting er så stygt som en jente som lyver.

Pene jenter er sjarmerende jenter, akkurat som dere synes alle sjarmtroll er pene.....

...tatt fra den stengte tråden skjønnhetsidealet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det finns ikke En type drømmedame.

En faller for forskjellige typer utseender, det er det inni som gjør det ytre vakkert ofte.

Kvaliteter jeg liker er ei som kan bevege seg uten å se klomsete ut (... der gikk alle dum og deilig damene ut hehe), egne meningers mot, ei som tar initiativ og er sterk men myk..., ei som kan gi ikke bare få, eimed kvinnelige fomer som liker/tåler at jeg ser på henne uten at hun gjemmer seg bort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Utrolig vanskelig spørsmål egentlig, men... la meg eksemplifisere...

Hva angår utseende: Ta en titt på Christine Lahti - hun spiller dr. Kate Austin i Chicago Hope... Hun må gjerne være galant, men ikke prippen og snobbete... OG det aller viktigste er naturligvis humor og etter min oppfatning er det viktigste - DET ALLER VIKTIGSTE - i et forhold; at man ikke tar alt så jævlig alvorlig og seriøst... Det gjelder småting, f.eks. rot i stua, en sokk som har havnet på feil plass osv... lager damen seriøse problemer av det så har man et problem...

Utseendemessig går jeg for de mørke, lyse, gule, røde, hvite, sorte og blå. Så lenge de smiler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nelle, jeg likte det med marsipangrisen. Kjempesøt.. Har en sånn kjempe diger marsipangris liggende, (en sånn fra bakeren med store bollekinn og griskt smil) Løp å så på denne og jeg ler enda!!

Ellers er jeg takknemlig for alle svarene, ble glad. Nikke.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

HVORDAN SER KVINNEIDEALET UT.  

Utseende betyr mest til å begynne med, som et blikkfang. Senere betyr det indre mest.

(Jeg synes utgangspunktet blir litt feil. Det går ikke an å beskrive idealkvinnen bare ved å beskrive en "look". Sukk.. )

Mitt ideal: En jente som tar vare på seg selv, og andre. En jente som jeg kan snakke emd alt om. En jente som kan dra meg opp når jeg er nede og som lar seg løfte av meg når hun er nede. En jente jeg kan gjøre ting sammen med, og som lar meg gjøre ting alene. En jente jeg kan stole på sli at hun kan gjøre ting alene (f.eks uten at jeg blir sjalu).

En jente som vet hva hun vil men som samtidig tar hensyn til andres behov. En jente som tar initiativ (ikke bare i sengen).

En jente som vil bli en god mor for mine barn.

Svenn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Selvfølgelig er mitt kvinneideal koblet til utseende. Men jeg gidder ikke bruke mye tid på en kvinne som ikke har noe på innsiden av skallen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...