AnonymBruker Skrevet 14. mars 2013 #1 Del Skrevet 14. mars 2013 Ikke henger ræva mi, ikke har jeg appelsinhud, ikke er jeg feit, og likevel HATER jeg treningstightsen min Har en urgammel joggebukse som sitter ganske fint, den er litt vid i bena, og jeg elsker den. Tightsen klemmer seg innpå meg og viser alle konturer. Kanskje har jeg fin og sexy fit kropp, men jeg er ikke så interessert i å vise dette frem til alt og alle :S Alternativer til oss sjenerte? Anonym poster: a578fbd4488faed0031e612c40c94bf2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chili Skrevet 14. mars 2013 #2 Del Skrevet 14. mars 2013 Selv bruker jeg shortser fra Nike, primært egnet til løping.. Veldig gode å trene i! Synes personlig ikke det er så fint med "baggy", lange treningsbukser så jeg velger enten shorts eller tightser. Men dersom du ikke er bekvem i tights, ville jeg gått for shorts. Såfremt du trener innendørs, såklart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2013 #3 Del Skrevet 14. mars 2013 Selv bruker jeg shortser fra Nike, primært egnet til løping.. Veldig gode å trene i! Synes personlig ikke det er så fint med "baggy", lange treningsbukser så jeg velger enten shorts eller tightser. Men dersom du ikke er bekvem i tights, ville jeg gått for shorts. Såfremt du trener innendørs, såklart! Ja, kanskje shorts er tingen, jeg liker ikke måten tightsen klemmer seg inntil huden min på, ush. får google litt. Hvor kjøper du de shortsene? Liker tanken på shorts bedre enn tights, vet ikke hvorfor, men likevel. Anonym poster: a578fbd4488faed0031e612c40c94bf2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chili Skrevet 14. mars 2013 #4 Del Skrevet 14. mars 2013 Ja, kanskje shorts er tingen, jeg liker ikke måten tightsen klemmer seg inntil huden min på, ush. får google litt. Hvor kjøper du de shortsene? Liker tanken på shorts bedre enn tights, vet ikke hvorfor, men likevel. Anonym poster: a578fbd4488faed0031e612c40c94bf2 Jeg kjøpte min på XXL, om jeg husker rett.. Men tror forøvrig de selges på de aller fleste sportsforretninger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantomina Skrevet 14. mars 2013 #5 Del Skrevet 14. mars 2013 (endret) Det finnes mange halvvide og vide treningsbukser i alle lengder. Se etter de som er tekniske, altså i et annet stoff enn bomull, så føles de ikke så tunge og blir ikke tyngre av at du svetter i de. Det jeg synes er kjedelig med vide klær (i tillegg til at jeg synes det er ganske stygt på meg) er at de føles tyngre når man løper ute fordi man får økt vindmotstand, i tillegg hemmes bevegeligheten generelt når det er mye stoff som gnukker mot stoff. Edit: Vet ikke hvor "utight" du vil ha det, men her er kanskje noen alternativer: Jazzbukse, capri, capri 2. Endret 14. mars 2013 av Fantomina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AloeVera Skrevet 14. mars 2013 #6 Del Skrevet 14. mars 2013 (endret) Så bruk den gamle vide joggebuksen som du elsker da! Ingen som sier du må trene i tights. Det finnes jo utallige typer joggebukser som ikke er stramme. Endret 14. mars 2013 av AloeVera 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gardin Skrevet 14. mars 2013 #7 Del Skrevet 14. mars 2013 Bruker noe ala denne fra Hummel Fint og behagelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kira-delta Skrevet 14. mars 2013 #8 Del Skrevet 14. mars 2013 (endret) Som det er nevnt over her så er jo jazzbukser veldig fint å bruke, eller slike harlembukser som sitter enda litt løsere:) Det finnes de fleste steder som Selger treningstøy. Jeg har jazzbukser fra h&m Rediger: harems -ikke harlems som autocorrecten min liker. Det finnes forresten haremsbukser på cubus som IKKE en eviglange i skrittet Endret 14. mars 2013 av Kira-delta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2013 #9 Del Skrevet 14. mars 2013 Så bruk den gamle vide joggebuksen som du elsker da! Ingen som sier du må trene i tights. Det finnes jo utallige typer joggebukser som ikke er stramme. Når jeg sier urgammel, så mener jeg stadiet før den faller fra hverandre, must have something new u know. Takk for tips, det er jazzbukse jeg liker, min gamle treningsbukse er jazzbukse stilen! Anonym poster: a578fbd4488faed0031e612c40c94bf2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2013 #10 Del Skrevet 14. mars 2013 Jeg pleier ofte å trene i slike bukser: http://rkr.me/wp-con...ining-Pants.jpg Det var det jeg trente i alle årene jeg spilte fotball, og derfor har jeg egentlig bare fortsatt med det Når jeg skal ut på løpetur alene hender det at jeg bruker løpetights i stedet, og når jeg sykler bruker jeg ofte sykkelbukse (men kan gjerne ha en slik bukse utenpå en kort sykkelshorts, hvis det ikke er veldig varmt ute). Jeg har både løpt, gått på ski og trent mye på treningssenter (kondisjon og styrke) med slike bukser av ulike varianter de siste årene. Anonym poster: d60eafd036ffb76217e0c4543584cf87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2013 #11 Del Skrevet 14. mars 2013 Jeg pleier ofte å trene i slike bukser: http://rkr.me/wp-con...ining-Pants.jpg Anonym poster: d60eafd036ffb76217e0c4543584cf87 Hvor får jeg tak i slike? Vært på alle sportsbutikkene her jeg bor, og der består valget av A: Tights av ulike slag B: "Unisex" bukse som egentlig er herrebukse Dem sier til meg at sistnevnte ikke har egen dame-utgave. Anonym poster: 6c3b61c361b9ea6a63e58470863cb269 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 14. mars 2013 #12 Del Skrevet 14. mars 2013 Jeg har denne; http://www.x-life.no/products/puma-core-capri-dame2 Skikkelig god:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2013 #13 Del Skrevet 14. mars 2013 Gå og tren i det dere liker og er comfy i. Vi gutta syns dere er hotte uansett, men ler litt dersom vi oppdager at dere tror dere er på et moteshow fremfor i et gym. Tuller dere rundt og "liksomtrener" så hjelper ikke bekledningen. TS, gå i akkurat det du vil Anonym poster: 3f8cc31c2cdd92bab8a8dba25aac8d48 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2013 #14 Del Skrevet 14. mars 2013 Gå og tren i det dere liker og er comfy i. Vi gutta syns dere er hotte uansett, men ler litt dersom vi oppdager at dere tror dere er på et moteshow fremfor i et gym. Tuller dere rundt og "liksomtrener" så hjelper ikke bekledningen. TS, gå i akkurat det du vil Anonym poster: 3f8cc31c2cdd92bab8a8dba25aac8d48 Bra dere synes vi er hotte der vi svetter, hiver etter pusten, slipper en fis når vi tar i, blir rødere og rødere i fjeset mens rumpa disser som et geletårn under et jordskjelv Men for all del, klager ikke Anonym poster: 6c3b61c361b9ea6a63e58470863cb269 Anonym poster: 6c3b61c361b9ea6a63e58470863cb269 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2013 #15 Del Skrevet 14. mars 2013 Hvor får jeg tak i slike? Vært på alle sportsbutikkene her jeg bor, og der består valget av A: Tights av ulike slag B: "Unisex" bukse som egentlig er herrebukse Dem sier til meg at sistnevnte ikke har egen dame-utgave. Anonym poster: 6c3b61c361b9ea6a63e58470863cb269 Jeg har unisex/herre. Føler ikke det er noe problem på de modellene som er tightere nedover lår og legger (i motsetning til de som er "straight leg" og skikkelig vide nede ved ankelen - de ser jeg ut som et dass i!). Også innen de tightere modellene er det litt forskjeller i passform, så jeg har rett og slett bare prøvd flere ulike modeller/størrelser. Hvis du må ha damemodell, så finnes det en del på internett, men jeg har ikke funnet det i noen norske nettbutikker... Anonym poster: d60eafd036ffb76217e0c4543584cf87 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2013 #16 Del Skrevet 15. mars 2013 Jeg har unisex/herre. Føler ikke det er noe problem på de modellene som er tightere nedover lår og legger (i motsetning til de som er "straight leg" og skikkelig vide nede ved ankelen - de ser jeg ut som et dass i!). Også innen de tightere modellene er det litt forskjeller i passform, så jeg har rett og slett bare prøvd flere ulike modeller/størrelser. Hvis du må ha damemodell, så finnes det en del på internett, men jeg har ikke funnet det i noen norske nettbutikker... Anonym poster: d60eafd036ffb76217e0c4543584cf87 Var det jeg var redd for:P Men sant skal sies jeg primært har prøvd de med rette bein, kanskje de med smale er litt bedre:) Problemet med unisex modellen for meg er ofte at de har laget ekstra plass til utstyret til menn, så de blir alt for store i det området med mindre jeg tar med en sammenrulla sokk Anonym poster: 6c3b61c361b9ea6a63e58470863cb269 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå