Gå til innhold

Slutt med kjæresten - Hvordan ikke bare huske de positive tingene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det ble slutt med kjæresten min for ca 2 måneder siden. Vi har hatt kontakt etter det, så nå er det vel i realiteten bare 1 mnd siden det faktisk ble slutt.

Grunnen til at det ble slutt var at vi kranglet mye, han følte at jeg ikke elsket han nok og sa det hele tiden, jeg elsket han nok, men følte han aldri trodde på meg og følte meg helt håpløs for at jeg alltid ville måtte bevise dette ved å ta kontroversielle valg. Noe av det som fikk meg til å si stopp var at jeg følte han ikke så på seg selv og hva han faktisk gjorde som var vanskelig, at jeg var redd jeg aldri ville kunne senke skuldrene og bare være meg selv, uten at det jeg gjorde, valg jeg tok ble feil. Så jeg vet at det var en grunn til at jeg gjorde det slutt, for jeg var desperat og deprimert, og så ikke for meg en trygg fremtid med denne mannen.

MEN! Nå i ettertid er det bare det positive som står igjen. Vi elsket hverandre utrolig høyt, og hadde noen intense og herlige følelser jeg aldri har kjent før. Han gjorde masse for meg, og jeg vet at jeg hadde det utrolig bra sammen med han. Jeg savner han i livet mitt ,savner å prate med han, savner tingen han bidro til med i livet mitt. Jeg er på ingen måte glad jeg er kvitt han, og kjenner bare på de gode og sterke følelsene. Alt virker håpløst nå, og jeg vet at vi kunne ha klart det dersom jeg hadde vært litt sterkere.

Men slutt er slutt, så hvordan kan jeg prøve å tenke, hva kan jeg gjøre for å prøve å komme over disse tingene, og ikke bare se de positive tingene? Jeg har prøvd å skrive lister over alt det negative, at jeg nå er fri og kan gjøre hva jeg vil osv.. Men det hjelper liksom ikke så mye..

Noen som har tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Les det du nettopp skrev i avsnittet der du forklarer hvorfor det ble slutt. Les det hver gang du savner ham!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Spør venninnene dine også. Jeg har ei venninne nå som vurderer å gå tilbake til tidenes drittsekk, og jeg har tenkt til å røske frem alt det vonde han har gjort mot henne slik at hun kan se situasjonen slik jeg ser det. Gode venninner vil det beste for deg, og hvis han ikke er det så får du høre det!

Anonym poster: 0778af7cedc4e3f94425eee5644bf72f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...