AnonymBruker Skrevet 14. mars 2013 #1 Skrevet 14. mars 2013 Hei! Så, situasjonen er som følger - jeg er veldig usikker på om en fyr jeg har datet i 3 mnd er interessert. KG er kanskje det beste stedet å få forhåpningene mine knust, men jeg gir det et forsøk for det, hehe. Vi møttes først på et dating nettsted, han er en veldig ærlig og snill person som har vært veldig åpen om alt, så jeg vil på ingen måte tro at han er en player av noe som helst slag. Vi har møttes ca 1 gang hver uke/annen hver uke siden begynnelsen av januar. Vi har hatt sex, og vi har det veldig hyggelig sammen hver gang vi møtes og sexen er fantastisk. Vi har snakket sammen på facebook eller sms så å si hver dag siden da. vi har egentlig ikke diskutert dette med forholdet mellom oss - bare tatt det som det kommer og har blitt litt kjent. Han har ettersom tiden har gått sagt ting som "det får du se siden", "hvis jeg blir med dere neste gang" eller "det kan jeg vise deg en gang" - altså på et vis hintet til at vi kommer til å treffes fremover da og at jeg muligens er i fremtiden hans (tolker jeg det som da). Jeg har i alle fall funnet ut at jeg liker han veldig godt, men jeg aner ikke hvor jeg har han på det området. Og da blir jeg jo plutselig veldig jentete og lurer på hvor vi står, om han liker meg, etc etc. Den siste uken så har han tatt litt mindre kontakt på facebook (høres ikke ut som noen big deal, men har vært vant til å prate med han der hver eneste dag), og virker ikke som om han er pålogget veldig ofte lenger (han har brukt å være pålogget mye og lest meldinger jeg har sendt ganske raskt - så enten er han ikke på, eller så unngår han å lese meldingene mine). Jeg lurer litt på hvorfor han plutselig trekker seg unna. Er han ikke interessert lenger, sånn helt plutselig? Jeg så forresten at han hadde slettet profilen sin på match her om dagen, er det et tegn? kanskje han har funnet meg, eller kanskje noen andre enn meg? Hva tror dere? Anonym poster: 6920e26673cb77edb0e2e70bf59476d8 Anonym poster: 034aba35d5b0dfded2e223e4a7025a9a
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2013 #2 Skrevet 14. mars 2013 Hei! Så, situasjonen er som følger - jeg er veldig usikker på om en fyr jeg har datet i 3 mnd er interessert. KG er kanskje det beste stedet å få forhåpningene mine knust, men jeg gir det et forsøk for det, hehe. Vi møttes først på et dating nettsted, han er en veldig ærlig og snill person som har vært veldig åpen om alt, så jeg vil på ingen måte tro at han er en player av noe som helst slag. Vi har møttes ca 1 gang hver uke/annen hver uke siden begynnelsen av januar. Vi har hatt sex, og vi har det veldig hyggelig sammen hver gang vi møtes og sexen er fantastisk. Vi har snakket sammen på facebook eller sms så å si hver dag siden da. vi har egentlig ikke diskutert dette med forholdet mellom oss - bare tatt det som det kommer og har blitt litt kjent. Han har ettersom tiden har gått sagt ting som "det får du se siden", "hvis jeg blir med dere neste gang" eller "det kan jeg vise deg en gang" - altså på et vis hintet til at vi kommer til å treffes fremover da og at jeg muligens er i fremtiden hans (tolker jeg det som da). Jeg har i alle fall funnet ut at jeg liker han veldig godt, men jeg aner ikke hvor jeg har han på det området. Og da blir jeg jo plutselig veldig jentete og lurer på hvor vi står, om han liker meg, etc etc. Den siste uken så har han tatt litt mindre kontakt på facebook (høres ikke ut som noen big deal, men har vært vant til å prate med han der hver eneste dag), og virker ikke som om han er pålogget veldig ofte lenger (han har brukt å være pålogget mye og lest meldinger jeg har sendt ganske raskt - så enten er han ikke på, eller så unngår han å lese meldingene mine). Jeg lurer litt på hvorfor han plutselig trekker seg unna. Er han ikke interessert lenger, sånn helt plutselig? Jeg så forresten at han hadde slettet profilen sin på match her om dagen, er det et tegn? kanskje han har funnet meg, eller kanskje noen andre enn meg? Hva tror dere? Anonym poster: 6920e26673cb77edb0e2e70bf59476d8 Anonym poster: 034aba35d5b0dfded2e223e4a7025a9a TS her - bør forresten legge til at han generelt sett tar mindre kontakt, også på sms og samtalene har blitt mindre innholdsrike fra han sin side. Anonym poster: 034aba35d5b0dfded2e223e4a7025a9a
Gjest Gaea Skrevet 14. mars 2013 #3 Skrevet 14. mars 2013 Det er jo mulig at han vanligvis ikke er så aktiv på facebook, men har vært innom oftere nettopp for å snakke med deg de siste månedene. Det er jo ofte slik i starten, at man helst vil tilbringe all tid på å snakke, og venter spent på meldinger. Den fasen går som regel over etterhvert, og man fortsetter med å leve livet utenfor facebook i tillegg. Jeg hadde ikke hatt så mye fokus på hvor ofte dere har kontakt (så lenge det ikke er redusert fra hver dag til en dag i uka), men heller hvordan han reagerer når dere snakker sammen/møtes. Virker han like interessert som før da? Tar han initiativ til å møtes? Og i forhold til det at han har slettet profilen sin, så er det vel bare å spørre om hvorfor, tenker jeg.
Jodi Skrevet 14. mars 2013 #4 Skrevet 14. mars 2013 Prøv å ta det litt med ro, ikke stress med å skulle vite hvor han står. Mye mulig det er derfor han har trukket seg litt vekk nå? Gi han litt tid, trekk deg litt tilbake, og gi ham tid til å savne deg, så tar han nok kontakt igjen.
Gjest Gaea Skrevet 14. mars 2013 #5 Skrevet 14. mars 2013 TS her - bør forresten legge til at han generelt sett tar mindre kontakt, også på sms og samtalene har blitt mindre innholdsrike fra han sin side. Anonym poster: 034aba35d5b0dfded2e223e4a7025a9a Så ikke dette først. For meg hadde det ikke vært et problem med mindre kontakt i perioder, hadde nok reagert mer på at du sier at samtalene har blitt mindre innholdsrike. Det trenger for så vidt ikke å bety noe, det heller da. Jeg synes fortsatt fokuset burde være på hvordan han virker når dere faktisk møtes, og ikke så mye på hva han skriver/hvor ofte på sms og chat.
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2013 #7 Skrevet 14. mars 2013 Så ikke dette først. For meg hadde det ikke vært et problem med mindre kontakt i perioder, hadde nok reagert mer på at du sier at samtalene har blitt mindre innholdsrike. Det trenger for så vidt ikke å bety noe, det heller da. Jeg synes fortsatt fokuset burde være på hvordan han virker når dere faktisk møtes, og ikke så mye på hva han skriver/hvor ofte på sms og chat. ja, han er lik når vi møtes, så kanskje jeg legger litt for mye i det. Og, det er kanskje sant som du sier - man har jo ofte veldig mye kontakt i begynnelsen for både å vise at man er interessert + forbi man er ivrig etter å bli kjent med personen. skal gi han litt space, jeg Anonym poster: 034aba35d5b0dfded2e223e4a7025a9a
Spiralis Skrevet 14. mars 2013 #8 Skrevet 14. mars 2013 Hva tror dere? Jeg tror .. ........................ skummelt. Jeg er overbevist om at det er bedre å vite enn å tro! Still gjenomtenkte og ærlige spørsmål. Forvent gjennomtenkte og ærlge svar. Får du tåkete svar tilbake så fortell at det er tåkete svar for deg, at det ikke gjør det lettere for deg og be vedkommende om å være mer klar og konkret. Det å tolke og å tro er skummelt, for det baserer seg på de konklusjonene vi forventer eller frykter.
Nettinettet Skrevet 15. mars 2013 #9 Skrevet 15. mars 2013 Det er jo ofte slik i perioder at man har mye å gjøre og det trenger ikke å ha noe med interessenivået å gjøre. Jeg har nemlig erfaringer som tilsier at følelsene kan være like sterke selv om han/hun er mindre "på" i perioder. Kanskje skjer det ting på privaten som krever sitt. Jeg ville bare latt han få litt ro rundt seg og latt ting gå som de går. Hvis det går mye lengre tid fra normalen til dere sees så kan du jo fint sende han en melding med "Nå er det lenge siden vi har sett hverandre og kjenner jeg savner deg, skal vi finne på noe en dag" eller noe i den duren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå