lille..trille Skrevet 14. mars 2013 #1 Skrevet 14. mars 2013 Hei! Jeg har dessverre mistet min kjære ipod shuffle (med sånn klips. Utrolig praktisk det der!) og må derfor nøye meg med å bruke telefonen på trening. Merker at det er dumt å ikke ha den i noe. Ser at mange på treningssenteret bruker sånn armbånd. Hvordan er det? Setter den seg fast? Er det noen som bruker magebelte istedenfor? Er det greiere? Bruker du å ha telefonen/ipoden inni noe? Hvis ja, er du fornøyd og anbefaler du den modellen du bruker?
Gjest uAnonymbruker Skrevet 14. mars 2013 #2 Skrevet 14. mars 2013 Du kan få kjøpe min shuffle, jeg kan ikke fordra den Jeg bruker armbåndet de selger på onlinebutikken til Apple, den funker helt fint
Kira-delta Skrevet 14. mars 2013 #3 Skrevet 14. mars 2013 Jeg har armbånd og sportsbh med Lomme til iphone Det er ikke annet enn på løpeturer jeg har med iphonen min så jeg foretrekker sportsbhen
Gjest Belle Gunnes Skrevet 14. mars 2013 #4 Skrevet 14. mars 2013 Bruker bare å ha med iPhonen min på løpeturer, og da har jeg magebelte, så jeg får med nøkler også. Synes dette funker helt gull. Kjøpte via eBay - finnes mange forskjellige typer der.
puZZle Skrevet 15. mars 2013 #6 Skrevet 15. mars 2013 Magebelte funker bra for meg, både ute på løpetur og inne på treningsenteret
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå