Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gror neglene saktere dersom du har neglelakk på? :)

Anonym poster: f3e6efe7d7e72784f09fdd579ddd4f6b

Videoannonse
Annonse
Gjest Tirkes
Skrevet

Jeg tror ikke det. Men i følge to stk som har pleier neglene mine, påstår de neglekyndige at negler vokser raskere når man stimulerer negleroten og neglebåndet. Jeg har ikke lagt merke til gro-fart med neglelakk på, men har alltid irritert meg over at nystøpte gel-negler ser ut til å vokse ut fortere enn bare lakk...

Da jeg kommenterte dette til en negldesigner, svarte hun at det er fordi de fjerner neglbåndene.

Om det stemmer, aner jeg ikke. Jeg er litt skeptisk til alle sånne råd, inkl å sove med flette og øyenvippeserum. :P

Gjest DevilAngel
Skrevet (endret)

Når jeg har neglakk på gror neglene mine i super fart. De bare popper ut xD neida, de vokser veldig fort på meg hvertfall når jeg ha neglakk på. Men jeg bruker nail strenghtner som underlakk, så det gjør neglene mine sterkere og minsker sjansen for knekke så lett.

Nå kan det jo hende jeg bare opplever at de vokser fort, pga jeg har vært en neglbiter, for så fort jeg får på meg neglakk så biter jeg ikke...

Endret av DevilAngel
AnonymBruker
Skrevet

Hvor fort neglene dine vokser kommer ann på om du har et sunt kosthold med de næringsstoffene neglene trenger for å vokse. Har du det så vokser de så fort de skal.

Alt mulig serum, neglelakker, negleforsterkere, stimulering osv har ingenting å si.

Med neglelakk eller falske negler på så ser man jo at neglene har vokst ganske godt, derfor så ser det ut som om de har vokst fortere.

Anonym poster: df8f9e5c7dc05f5139ad2d626c83a801

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...