AnonymBruker Skrevet 14. mars 2013 #1 Skrevet 14. mars 2013 Hei! Tenkte jeg kunne høre her siden folk her svarer kjappere enn Telenor gjør Abonnementet til meg og mamma ble sperret på lørdag (vi har Frifamilie). Greit nok, betalte regningen for to dager siden. I går sa telefondamen at abonnementet var sperret for utgående samtaler. I dag står fakturaen som betalt på Mine Sider, men nå kommer det istedet en tekst på skjermen på telefonen min der det står "Utgående anrop sperret". Det som skjer på min mors telefon er at det kommer kun ett opptattsignal (iPhone 4) før samtalen avsluttes. Felles for oss er at det kommer vanlig opptattsignal når noen prøver å ringe til oss (og man skal jo kunne motta samtaler selv om man ikke har betalt). To forskjellige telefoner, to forskjellige SIM-kort. Dette er sikkert et veldig dumt spørsmål, og jeg vet jeg bør ta kontakt med Telenor. Det er kjipt å være uten telefon og de er trege til å svare - og ringe går jo heller ikke an. Noen som vet? Anonym poster: 43306353a24b3470bcb9903876a9ff64
Gjest Trolletrine Skrevet 15. mars 2013 #2 Skrevet 15. mars 2013 Du må betale et visst beløp for å åpne abonnementet igjen, tror jeg.
Gjest Morteno Skrevet 15. mars 2013 #3 Skrevet 15. mars 2013 Det kan hende at abonnementet ikke er blitt automatisk åpnet. Kontakt Telenor på deres trivelige kundeservice så kan nok de åpne det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå