Tibbie Skrevet 7. april 2013 #41 Del Skrevet 7. april 2013 60-120mg! De tablette man får over disk er på 3mg, på nett er de på 9mg. Du skal ta mange for at det skal bli 60g eller mer Mulig. Jeg kan ikke argumentere noe på det, siden jeg ikke har peeeeeiling på pillene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelitenen Skrevet 7. april 2013 #42 Del Skrevet 7. april 2013 Kort og godt vil det si at eksperimentering med dosene ikke er anbefalt (men det er det jo stregt tatt aldri med helsekost!), men så lenge du holder deg til anbefalte doser, så skal du være trygg med mindre legen din har fortalt deg noe annet (Er du storrøyker kan en sjekk så klart lønne seg). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 8. april 2013 #43 Del Skrevet 8. april 2013 Hvilket merke bruker dere? Anonym poster: 2eb3e906c89150d55312b786ab1b3fcf På hudpleiesalong på storo. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsPaddington Skrevet 8. april 2013 #44 Del Skrevet 8. april 2013 Jeg ble en anelse gul - og ikke spesielt brun. Hadde ikke kastet bort pengene mine på sånt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 8. april 2013 #45 Del Skrevet 8. april 2013 Jeg ble en anelse gul - og ikke spesielt brun. Hadde ikke kastet bort pengene mine på sånt... ' Av hvilken da? Hvilket merke, hvor ofte solte du deg og hvor mye tok du? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsPaddington Skrevet 8. april 2013 #46 Del Skrevet 8. april 2013 ' Av hvilken da? Hvilket merke, hvor ofte solte du deg og hvor mye tok du? Hmm... Det er så lenge siden nå at jeg husker ikke. Tror jeg prøvde tre forskjellige merker, og ingen av dem funket. Tok så mye som stod på pakken. Var det en tablett om dagen kanskje? Det var på den tiden jeg tok sol, så ble jo forsåvidt brun, men ikke brunere enn jeg ble ellers. Tror jeg tok sol ca. 2 ganger i uka på den tida. Hadde også en periode der jeg prøvde sånne tabletter der jeg ikke tok sol, da jeg bare ville bli brunere om sommeren. Hjalp ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 9. april 2013 #47 Del Skrevet 9. april 2013 Nå har jo produktene forbedret seg betraktlig siden den gang da... Bare ikke overdriv folkens. Hverken på dose eller soling. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2013 #48 Del Skrevet 1. mai 2013 Nå har jeg gått til innkjøp av Pro tan + til kr 399. Jeg skulle ta to tabletter om dagen. Jeg pleier ikke sole meg, men bruke spraytan for å skåne huden mest mulig. Ellers har jeg faktor 40 og 35. Ikke fordi jeg ikke vil bli brun, men fordi jeg blir svidd. Jeg har fregner vettu... Heter de noe mer enn Pro Tan +? Jeg prøvde å google, men kommer ikke opp noe om det? Anonym poster: 4c812b8296302d0cda2f32c241102e0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 2. mai 2013 #49 Del Skrevet 2. mai 2013 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naruna Skrevet 2. mai 2013 #50 Del Skrevet 2. mai 2013 Jeg syns det funker bra, og brunfargen blir veldig jevn og fin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2013 #51 Del Skrevet 2. mai 2013 Tusen takk wonders!!!!!!! :blomst: Anonym poster: 4c812b8296302d0cda2f32c241102e0d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2013 #52 Del Skrevet 2. mai 2013 Hvor lenge har du brukt de, hvor lenge tok du de før du begynte å sole deg, og hvordan synes du fargen er nå? Anonym poster: 4c812b8296302d0cda2f32c241102e0d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 2. mai 2013 #53 Del Skrevet 2. mai 2013 (endret) Hvor lenge har du brukt de, hvor lenge tok du de før du begynte å sole deg, og hvordan synes du fargen er nå? Anonym poster: 4c812b8296302d0cda2f32c241102e0d To om dagen med mat. Brukt det i vel en måned nå. Begynnte solingen uken etter jeg startet. Solte meg 15 minutter en gang i uken de første gangene. Og jeg blir fort svidd så jeg solte meg ikke mer enn jeg vet jeg tåler i uken til vanlig. (vil ikke se ut som en sviske når jeg er 40 år fordi jeg overdrev soling) Fikk farge tvert, på meg som pleier bare å bli rød, med fregner Nå soler jeg meg 20 minutter en gang i uken, det holder i massehvis. Jaggu har jeg ikke fått farge gitt. Må bytte ut fondation nå, i to hakk mørkere. Den forje fondation var kritthvit, for å si det sånn. Endret 2. mai 2013 av Wonders Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2013 #54 Del Skrevet 2. mai 2013 To om dagen med mat. Brukt det i vel en måned nå. Begynnte solingen uken etter jeg startet. Solte meg 15 minutter en gang i uken de første gangene. Og jeg blir fort svidd så jeg solte meg ikke mer enn jeg vet jeg tåler i uken til vanlig. (vil ikke se ut som en sviske når jeg er 40 år fordi jeg overdrev soling) Fikk farge tvert, på meg som pleier bare å bli rød, med fregner Nå soler jeg meg 20 minutter en gang i uken, det holder i massehvis. Jaggu har jeg ikke fått farge gitt. Må bytte ut fondation nå, i to hakk mørkere. Den forje fondation var kritthvit, for å si det sånn. Takk for svar! Har du tenkt å gå på de lenge, hvor lenge? Jeg er også kritthvit, jeg får ikke fregner, men blir seigt brun, veldig seigt.... Tenkte å prøve disse tablettene Anonym poster: 4c812b8296302d0cda2f32c241102e0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 2. mai 2013 #55 Del Skrevet 2. mai 2013 Takk for svar! Har du tenkt å gå på de lenge, hvor lenge? Jeg er også kritthvit, jeg får ikke fregner, men blir seigt brun, veldig seigt.... Tenkte å prøve disse tablettene Anonym poster: 4c812b8296302d0cda2f32c241102e0d Blir ut sommeren tenker jeg. Man blir jo solt naturlig når man er ute i sommer. Etter det tror jeg ikke jeg har noe lyst på mere farge. September er vel siste stopp for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2013 #56 Del Skrevet 2. mai 2013 Noen som vet hvor man får tak i Pro tan+ i Bergen? Anonym poster: 563d6dff25fc209d90951c74a9f34068 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kills Skrevet 2. mai 2013 #57 Del Skrevet 2. mai 2013 Snakket med en fyr bak disken på en helsekostbutikk, og han fortalte meg at mengden i pillene som selges i blant annet Sverige er langt høyere enn mengden i pillene som selges i Norge (3mg). Husker dessverre ikke antall mg som han nevnte var i de svenske pillene, men det var mye høyere. Han kunne ikke oppfordre til å øke den anbefalte dosen som står på pakningen, men tok seg friheten til å informere hvordan det foregår over grensa.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 3. mai 2013 #58 Del Skrevet 3. mai 2013 Alle hudpleiesalonger har den. Tenker Bergen er flinke på pleie, så det er bare å ta en telefon til de salongene i nærheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2013 #59 Del Skrevet 5. mai 2013 Alle hudpleiesalonger har den. Tenker Bergen er flinke på pleie, så det er bare å ta en telefon til de salongene i nærheten. Hm. Ikke funnet det til nå. Men det er en del salonger igjen å sjekke. Hva het salongen du kjøpte det hos? Går det evt. ann å bestille på nettet noe sted? Har prøvd å googlet uten hell.. Anonym poster: 563d6dff25fc209d90951c74a9f34068 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wildy Skrevet 5. mai 2013 #60 Del Skrevet 5. mai 2013 Hmmmm... jeg og yngstedatteren ( 16 år) får soleksem så det holder. Jeg har blitt litt bedre de siste årene, men får fortsatt mye blemmer og sår hud. Yngstejenta; som tidligere ble nøttebrun tvert sola kom fram på våren har de to siste årene fått stadig mer soleksem. I fjor ble ferien litt ødelagt da hun rett og slett fikk store sår på armene og brystet, og måtte holde seg i skyggen eller inne. Vi har prøvd " alt" av kremer, har alltid vært kjempenøye med å bruke høy faktor, har sjelden blitt brent, men soleksemen ødelegger mye av sommeren for oss begge. Ser at endel i denne tråden sier de har blitt bedre med betakaroten; ønsker gjerne å høre fra flere. Også de som evt ikke har merket noe forskjell ved bruk av dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå