AnonymBruker Skrevet 14. mars 2013 #1 Del Skrevet 14. mars 2013 Noen som har postive/negative erfaringer å dele? Funker dette egentlig? Og hvilken type isåfall? Betakaroten, Supertan (http://www.kristinaandersen.no/?p=24347#comments) , eller en annen type? Jeg er en sånn type som ikke blir så veldig brun, men får farge. JEG VIL BLI BRUN Anonym poster: ce8b5342383e63cc2c6a5e83a79bf7ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkemamma Skrevet 14. mars 2013 #2 Del Skrevet 14. mars 2013 Jeg hadde ingen effekt av betakaroten, men jeg har en hudtype som aldri blir brun uansett da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2013 #3 Del Skrevet 14. mars 2013 Egentlig ikke jeg heller. Men har så smått begynt å bli litt brun/få farge de siste årene. Håper noen andre kommer med noen positive erfaringer! :o) TS Anonym poster: 563d6dff25fc209d90951c74a9f34068 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison_00 Skrevet 14. mars 2013 #4 Del Skrevet 14. mars 2013 Jeg har hatt god effekt i den grad at soleksem har vært minimal og hudtonen har vært jevnere og finere. Husker ikke merket akkurat nå. Forhør deg gjerne i helsekosten, det er store forskjeller i mengde betakaroten på forskjellige merker. Husk at du helst ikke skal bruke det om du røyker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2013 #5 Del Skrevet 14. mars 2013 Jeg har sett flere som har endt opp med 1000vis av fregner på kroppen på grunn av betakaroten. Anonym poster: 875a10d6385ade918c612cbce9939b8c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 14. mars 2013 #6 Del Skrevet 14. mars 2013 Jeg bruker biolife sin betakaroten(fåes kjøpt på helsekosten) og er fornøyd med den. Tror faktisk jeg har brukt det konstant i snart 4 år nå. På meg så virker den med å fjerne soleksemen min som oppstår på sommeren, og jeg har blitt kvitt sånne hvite "pigmentflekker" jeg hadde i ansiktet før. Om jeg blir så mye brunere er vanskelig å svare på da jeg har en hud som blir brun så fort den ser sola. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvefrøken Skrevet 14. mars 2013 #7 Del Skrevet 14. mars 2013 Jeg bruker betakaroten, merker ingen som helst forskjell på brunfargen, men det er blitt helt slutt på soleksemet da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2013 #8 Del Skrevet 14. mars 2013 Hm, ok.. Jeg har aldri vært plaget med soleksem, så da er det kanskje ikke så stor grunn til å ta det.. Får vente litt og se om det er noen flere som har erfaringer Krysser fingrene mine for at en hel haug snart skriver at dette funker som bare det Jeg er skikkelig bleik. Hehe Anonym poster: 563d6dff25fc209d90951c74a9f34068 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edda123 Skrevet 15. mars 2013 #9 Del Skrevet 15. mars 2013 Jeg bruker Imedeen Tan Optimizer og er veldig fornøyd. Får en fin farge som varer leenge Men nå har jeg kjøpt Beyond Wishes Pro Tan og håper den er like god. Har hørt mye bra om den 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 15. mars 2013 #10 Del Skrevet 15. mars 2013 Edda123 skrev (På 15.3.2013 den 7.53): Jeg bruker Imedeen Tan Optimizer og er veldig fornøyd. Får en fin farge som varer leenge Men nå har jeg kjøpt Beyond Wishes Pro Tan og håper den er like god. Har hørt mye bra om den Er dette fra helsekost også? Hva koster slikt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2013 #11 Del Skrevet 15. mars 2013 Edda123 skrev (På 15.3.2013 den 7.53): Jeg bruker Imedeen Tan Optimizer og er veldig fornøyd. Får en fin farge som varer leenge Men nå har jeg kjøpt Beyond Wishes Pro Tan og håper den er like god. Har hørt mye bra om den Hva er grunnen til at du bytter, hvis den funket bra? Skal den andre være bedre? TS Anonym poster: 563d6dff25fc209d90951c74a9f34068 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edda123 Skrevet 15. mars 2013 #12 Del Skrevet 15. mars 2013 Wonders skrev (På 15.3.2013 den 8.55): Er dette fra helsekost også? Hva koster slikt? Kjøper Imeeden på Estertique, koster 400 tror jeg. Men man kan kjøpe den billigere på nett. Beyond Wishes kan bare kjøpes på hudpleiesalonger, tror den koster 400 den også. Litt dyrt i lengden pga den varer bare 1-2 mnd, men syns det er verdt det når den gir så gode resultater AnonymBruker skrev (På 15.3.2013 den 9.19): Hva er grunnen til at du bytter, hvis den funket bra? Skal den andre være bedre? TS Anonym poster: 563d6dff25fc209d90951c74a9f34068 Fant den ingen steder. Googlet nå og der står det at den skal relanseres denne våren, derfor den var utsolgt. Så jeg kjøpte Beyond Wishes istedenfor. Vet ikke om den er bedre, står ikke mye om den på nett, men det jeg har lest har vært bra 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karella Skrevet 15. mars 2013 #13 Del Skrevet 15. mars 2013 (endret) challenger skrev (På 14.3.2013 den 16.48): Jeg bruker biolife sin betakaroten(fåes kjøpt på helsekosten) og er fornøyd med den. Tror faktisk jeg har brukt det konstant i snart 4 år nå. På meg så virker den med å fjerne soleksemen min som oppstår på sommeren, og jeg har blitt kvitt sånne hvite "pigmentflekker" jeg hadde i ansiktet før. Om jeg blir så mye brunere er vanskelig å svare på da jeg har en hud som blir brun så fort den ser sola. Oi! Jeg får også sånne hvite pigmentflekker på sommeren, mest på leggene og litt på lårene. Veldig irriterende. Du bruker biolife hele tiden? Jeg tenker at jeg kan prøve å ta det i mai/juni og se om det kan hjelpe med å forebygge flekker i sommer.. Endret 15. mars 2013 av karella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 15. mars 2013 #14 Del Skrevet 15. mars 2013 karella skrev (På 15.3.2013 den 16.52): Oi! Jeg får også sånne hvite pigmentflekker på sommeren, mest på leggene og litt på lårene. Veldig irriterende. Du bruker biolife hele tiden? Jeg tenker at jeg kan prøve å ta det i mai/juni og se om det kan hjelpe med å forebygge flekker i sommer.. Ja, det har funket veldig bra på meg ihvertfall. Tar det hver dag året rundt ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sara-ellis Skrevet 15. mars 2013 #15 Del Skrevet 15. mars 2013 Synes fargen blir jevnere og sitter lenger, men om jeg blir mye brunere tror jeg ikke. Bruker fra betakaroten.no 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 18. mars 2013 #16 Del Skrevet 18. mars 2013 Hmmm må kjøpe dette tror jeg. Godt med deres erfaringer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fjellhamster Skrevet 18. mars 2013 #17 Del Skrevet 18. mars 2013 Jeg har vært mye (og da mener jeg MYE som i stor mengde og hyppig) soleksem, som vanligvis kom med en gang jeg tok solarium i 5 min eller var ute i sola, selv med høy faktor. Etter å ha gått på betakaroten i noen uker før jeg eksponerte meg for sol, så fikk jeg nada niks soleksem, og kunne raskt gå ned i faktor på sydenferie (dvs. brukte jeg faktor 15 der jeg alltid hadde måttet ha 50.... pga eksem). Jeg ble ikke raskere eller mer brun, men jeg ble faktisk skikkelig brun for første gang i mitt liv da jeg faktisk kunne nyte ferien uten skyhøy faktor og soleksem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enmederfaring Skrevet 18. mars 2013 #18 Del Skrevet 18. mars 2013 Jeg blir ganske fort brun, men betakaroten var ikke noe for meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 2. april 2013 #19 Del Skrevet 2. april 2013 Edda123 skrev (På 15.3.2013 den 7.53): Jeg bruker Imedeen Tan Optimizer og er veldig fornøyd. Får en fin farge som varer leenge Men nå har jeg kjøpt Beyond Wishes Pro Tan og håper den er like god. Har hørt mye bra om den Pro Tan + Inneholder bl.a et bredt spekter av naturlige karotenoider som styrker huden før, under og etter soling og beskytter dermed huden mot solskader. Tilfører huden fuktighet som bevarer hudens elastisitet. Betyr dette at jeg må sole meg samtidig? Jeg tåler lite som og blir aldri brun. Må jeg i solarium allikevel? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 2. april 2013 #20 Del Skrevet 2. april 2013 karella skrev (På 15.3.2013 den 16.52): Oi! Jeg får også sånne hvite pigmentflekker på sommeren, mest på leggene og litt på lårene. Veldig irriterende. Du bruker biolife hele tiden? Jeg tenker at jeg kan prøve å ta det i mai/juni og se om det kan hjelpe med å forebygge flekker i sommer.. Da har du kanskje hudsopp., da hjelper det nok ikke med betakaroten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå