Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått en gratisprøve på La Roche Posay Toleriane. Prøvde den i 2-3 dager og fikk ikke noe særlig med utbrudd, men jeg har ikke prøvd den lenge.

Noen som har prøvd den lenge og som er fornøyde/misfornøyde?

Jeg kom på nå forresten at jeg fikk 2 røde prikker i ansiktet. Vet ikke om det var på grunn av den, men den skal jo være skikkelig allergivennlig.. Og fri for alt mulig.

Til vanlig bruker jeg den oransje fuktighetskremen og serien fra Body Shop. Men den er litt sterk.

Anonym poster: f6a15af3770ab28974aae57163b3a4c3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg reagerte ikke på den, men var ikke fonøyd da den gav lite fukt og gjorde meg blank istedet.

Anonym poster: 440207100a2cfc34188c1382114f480d

Skrevet (endret)

Dobbelpostet

Endret av In<3Love
Skrevet

Den kremen skal være blant de beste på markedet. Europas mest solgte ansiktskrem faktisk. God som etterbarberingskrem for menn også :)

Skrevet

Bruker allltid la roche posay når jeg ikke rekker å bestille nye decleorprodukt før jeg går tom:-)

Viss du blir blank finnes det lettere kremer i serien.

Jeg liker best la roche posay hydraphase, den kan du få både som "lett" og "rik" på fuktighet.Jeg bruker den som er rik, og jeg har et middels behov for fukt.

Hadde tidligere mye kviser, og har aldri fått utbrudd av la roche posay sine produkt:-)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ok, takk for svar. Jeg har faktisk fått litt kviser etter å ha testet Toleraine en liten stund nå.

Merkelig, den skal jo være for sensitiv hud, og så reagerer jeg på den?

Rart altså!

Anonym poster: 6966a3c9b4e1590a8d1ff15739084dff

Skrevet

Ok, takk for svar. Jeg har faktisk fått litt kviser etter å ha testet Toleraine en liten stund nå.

Merkelig, den skal jo være for sensitiv hud, og så reagerer jeg på den?

Rart altså!

Anonym poster: 6966a3c9b4e1590a8d1ff15739084dff

Ikke rart det. Ifølge denne annonsen er dette merket en av verstingproduktene.

http://www.kk.no/840907/disse-kremene-er-helt-trygge

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gått helt bort fra La Roche Posay-produktene, fordi jeg får utslett/irritasjoner i huden av dem alle sammen (har prøvd mye fra det merket over et par år).

Anonym poster: d1899ed31b2e5a930c47dc286ff8b295

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...