Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som tittelen sier, hvilken selvbruner er din favoritt? Jeg bruke XenTan en liten stund, og elsker fargen. Men med en gang man blir litt klam eller noe, så stinker den. Jeg vil gjerne finne en som ligner på denne, minus lukten.

(Altså, en som ikke lukter så veldig, ikke skjolder, gir fin farge og som holder en liten uke ca)

Noen tips? :)

Anonym poster: 9c228d2e0bf970cf6cda376661f28ae9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Får man kjøpt den på Kicks f.eks.? :)

Gjest Chili
Skrevet

Får man kjøpt den på Kicks f.eks.? :)

Jepp! Jeg kjøpte min der. :)

Skrevet

Min favoritt er La Roche Posay sin :) lukter ikke! Og er jevn og fin :) kjøpes på apotek :)

AnonymBruker
Skrevet

Takk for tips! Den skal prøves :D

AnonymBruker
Skrevet

Min favoritt er La Roche Posay sin :) lukter ikke! Og er jevn og fin :) kjøpes på apotek :)

Supert, takk! Da skal jeg prøve den også :) Jeg får ta meg en liten prøverunde og teste et par forskjellige for å finne min favoritt :)

• Liker 1
Skrevet

Sorry om jeg stjeler tråden litt nå, men bruker dere samme til kroppen som i ansiktet?

Jeg har ikke funnet en eneste en selvbruner som faktisk blir OK i ansiktet.

Nå skal det sies at den dyreste jeg har kjøpt kostet rundt 300? eller noe.

Jeg synes de billige til loreal osv funker greit på kroppen, men kan ikke bruke de i ansiktet...

AnonymBruker
Skrevet

Sorry om jeg stjeler tråden litt nå, men bruker dere samme til kroppen som i ansiktet?

Jeg har ikke funnet en eneste en selvbruner som faktisk blir OK i ansiktet.

Nå skal det sies at den dyreste jeg har kjøpt kostet rundt 300? eller noe.

Jeg synes de billige til loreal osv funker greit på kroppen, men kan ikke bruke de i ansiktet...

Bare til å spørre! Sikkert flere som lurer på det samme (inkludert meg) :-) Jeg syns den fra xen tan var fin i fjeset og på kroppen. Hadde den bare ikke luktet..... Men jeg var akkurat innpå Coverbrands sine sider, og så at de hadde et produkt som heter Xen-tan scent secure gold:

http://www.coverbrands.no/merker/xen-tan/scent-secure-gold/

Noen som har erfaringer? Funker den? :D

TS

Skrevet

Jeg La Roche Posay sin i ansiktet også :) den er veldig fin å bruke . Ikke er den så dyr heller, rundt 150 kr. Husk å skrubbe først, så hudkrem, så selvbruner tilslutt ;) for å få et best mulig resultat må man være grundig på forhånd :) ( jobber på apotek )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...