Gjest Karim Skrevet 14. mars 2013 #1 Skrevet 14. mars 2013 Tror jeg tok mannen min i løgn, igjen. Han sa han var hjemme, men på google map som kommer opp av seg selv på facebook chatten så sto det at meldingen var sendt fra et annet sted. Grunnen til at jeg la merke til det er at det kommer opp svart på hvitt for hvert svar han gir på facebook og at jeg hadde en følelse som ikke var god. Han nektet for at han befant seg et annet sted, men det sto jo på bing map at meldingen var sendt fra et sted 1,5 time unna huset. Han har løyet før. Han ble sint og hadde mobilen avskrudd i flere timer. Spørsmålet er egentlig: Kan bing map ta feil?
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2013 #2 Skrevet 14. mars 2013 Vet at noen venner har opplevd at de har vært hjemme å skrivd facebookstatus, også har det stått "i nærheten av...." en plass kanskje en halvtime fra der de bor. Anonym poster: a3da422e317ef0153c966db6ea75370d 6
Gjest myr Skrevet 14. mars 2013 #3 Skrevet 14. mars 2013 Jeg har opplevd at det står jeg har vært over 20 mil fra der jeg har vært. Men da har jeg vært i det området først, bare satelittene som ikke er oppdatert. 1
Gjest karim Skrevet 14. mars 2013 #4 Skrevet 14. mars 2013 Tror jeg tok mannen min i løgn, igjen. Han sa han var hjemme, men på google map som kommer opp av seg selv på facebook chatten så sto det at meldingen var sendt fra et annet sted. Grunnen til at jeg la merke til det er at det kommer opp svart på hvitt for hvert svar han gir på facebook og at jeg hadde en følelse som ikke var god. Han nektet for at han befant seg et annet sted, men det sto jo på bing map at meldingen var sendt fra et sted 1,5 time unna huset. Han har løyet før. Han ble sint og hadde mobilen avskrudd i flere timer. Spørsmålet er egentlig: Kan bing map ta feil? Viktig å få med at når han er hjemme kommer det alltid opp ganske eksakt byen vi bor i. Da står det sendt i nærheten av...og adressen. Denne gangen kom det opp navnet på en annen by.
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2013 #5 Skrevet 14. mars 2013 Når det kommer til min posisjon på facebook, så er den pinlig nøyaktig dessverre... Jeg bor på ett sted med masse tettsteder rundt, men den treffer blink hver gang. Nå sier jeg ikke at mannen din juger da, bare forteller hvordan det er for meg. Anonym poster: 8763526fbba7fa8c7db6093892a343f4
Gjest karim Skrevet 14. mars 2013 #6 Skrevet 14. mars 2013 Jeg har opplevd at det står jeg har vært over 20 mil fra der jeg har vært. Men da har jeg vært i det området først, bare satelittene som ikke er oppdatert. takk. Han var der dagen før og festa. Da vet jeg ikke hva jeg skal tro.
Slither Skrevet 14. mars 2013 #7 Skrevet 14. mars 2013 Min posisjon er som oftest ganske nøyaktig her jeg bor nå, men stedet jeg bodde tidligere var den veldig unøyaktig. Jeg befant meg ved Sognsvann i Oslo og i alle meldingene jeg sendte stod det at jeg befant meg på Bærums Verk. Hvis du ikke har noen grunn til å tro at han har en grunn til å lyve om hvor han har vært, så ville jeg latt det ligge
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2013 #8 Skrevet 14. mars 2013 Jeg har opplevd at det har "hengt igjen" slik at det ser ut som om jeg er på et annet sted enn jeg egentlig er. En slektning var tilsynelatende på seminar i en annen by i en uke, selv om han i virkeligheten bare var der to dager, resten av tiden var han hjemme... Anonym poster: 1bb66309445aa84567aa8f9f14ca8946 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2013 #9 Skrevet 14. mars 2013 Min viser aldri riktig, har kanskje opplevd at den har vist riktig et par ganger. Anonym poster: 95aa1b1906087ec5314d268842bf4336
Gjest karim Skrevet 14. mars 2013 #10 Skrevet 14. mars 2013 Min posisjon er som oftest ganske nøyaktig her jeg bor nå, men stedet jeg bodde tidligere var den veldig unøyaktig. Jeg befant meg ved Sognsvann i Oslo og i alle meldingene jeg sendte stod det at jeg befant meg på Bærums Verk. Hvis du ikke har noen grunn til å tro at han har en grunn til å lyve om hvor han har vært, så ville jeg latt det ligge Takk. Har vært mye mistillit i forholdet. Har opplevd to sånne hendelser, på eksakt samme dag. Han har fri på mandager og har begynt å henge med venner på søndagskveld. Er ute sent og har ved en tidligere anledning sovet over hos en venn i den byen der. Han svarer ikke telefonen på mandager før enn på kvelden osv.
Miller Skrevet 14. mars 2013 #11 Skrevet 14. mars 2013 Den viser ikke alltid riktig. Men rart han skal bli så sint da, er jo forståelig at du er usikker om har løyet til deg tidligere. Spurte du på en anklagende måte? 2
Capricorn Skrevet 14. mars 2013 #12 Skrevet 14. mars 2013 Når jeg har vært midt i Oslo sentrum kan det stå "I nærheten av Oslo" en god stund etter jeg har kommet hjem som er et par timer unna.
Gjest loren Skrevet 14. mars 2013 #13 Skrevet 14. mars 2013 Jeg bor ved Oslo, og var på Lillehammer i helga. Jeg hadde ikke med PC, men brukte ipad og telefon på facebook der oppe. På mandag kveld legger jeg ut en status på Facebook med PC'en, som påstår at jeg er på Lillehammer. hvordan det gikk an er jeg enda usikker på, da PC'en ikke har vært i nærheten av Lillehammer noen gang.
Singha Skrevet 14. mars 2013 #14 Skrevet 14. mars 2013 Den har det med å henge igjen. Kan ikke stoles på.
Gjest karim Skrevet 14. mars 2013 #15 Skrevet 14. mars 2013 Virker som om teknologien kan skape mer glede enn sorg til tider. Vi har store problemer. Har ikke snakket sammen på en uke. Jeg anklaget han fordi jeg nesten ikke klarer å stole på han. Og dette var dråpen, selv om det kan være at det teite kartet tok helt feil. Takk for svar
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2013 #16 Skrevet 14. mars 2013 Hvorfor ikke bare skru av den funksjonen? Og jeg lurer på hva google og bing har med facebookå gjøre? Er disse kobla opp med hverandre?
Gjest karim Skrevet 14. mars 2013 #17 Skrevet 14. mars 2013 Hvorfor ikke bare skru av den funksjonen? Og jeg lurer på hva google og bing har med facebookå gjøre? Er disse kobla opp med hverandre? Han har gjort det mye, men da har jeg lurt på hvorfor han gjør det. Jeg har problemer med tillit. Er helt håpløst. Velger å tro, men forholder meg ikke rolig når jeg ser tegn til løgn, ringer og får telefonsvar i timesvis. Han lyver mye om mye rart. Takker for svar. Føler meg litt sinnsykt. Er tilliten brutt skal det mye til å få den tilbake. Det må jobbes mye med, og sånn har det ikke vært hos oss. Han samarbeider ikke, men blir sint og skrur av telefonen. Nytteløst.
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2013 #18 Skrevet 14. mars 2013 Lurer også på hva google map har med facebook å gjøre ?
Gjest Nimmel Skrevet 14. mars 2013 #19 Skrevet 14. mars 2013 Tja, hver gang jeg sender noe hjemmefra ut på Fb så får jeg opp at det er i nærheten av Blindern. Men jeg bor ikke i nærheten av Blindern engang. Jeg skjønner ikke helt hvorfor jeg alltid får opp det. 1
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2013 #20 Skrevet 14. mars 2013 Han har gjort det mye, men da har jeg lurt på hvorfor han gjør det. Jeg har problemer med tillit. Er helt håpløst. Velger å tro, men forholder meg ikke rolig når jeg ser tegn til løgn, ringer og får telefonsvar i timesvis. Han lyver mye om mye rart. Takker for svar. Føler meg litt sinnsykt. Er tilliten brutt skal det mye til å få den tilbake. Det må jobbes mye med, og sånn har det ikke vært hos oss. Han samarbeider ikke, men blir sint og skrur av telefonen. Nytteløst. Samarbeider han ikke eller danser han bare ikke etter din pipe? Du kan ikke kreve at han skal ha på den funksjonen. Oppbygging av tillit går også på deg, og at du må godta at han ikke til en hver tid er tilgjengelig eller at han har på den funksjonen. Du kan ikke bare kreve at han skal gjøre alt mulig bare fordi du har problemer med tillit. Du må ofre litt selv også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå