jea Skrevet 26. mars 2004 #21 Del Skrevet 26. mars 2004 JA skal ha tiara,men den sitter tett inntil hodet,ikke noe som står opp.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vendelin Skrevet 26. mars 2004 #22 Del Skrevet 26. mars 2004 Klart jeg skal ha tiara. Blir vel først og siste gang i livet det. Men den må være ganske enkel, gjør ikke noe om den står litt opp så lenge den ikke er voldsom synes jeg. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyren Skrevet 26. mars 2004 #23 Del Skrevet 26. mars 2004 Jeg hadde en liten tiara og følte at det var veldig greit. Prinsesse for en dag er man ikke så ofte her i livet :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Tiili¤ Skrevet 26. mars 2004 #24 Del Skrevet 26. mars 2004 Jepp, skal ha tiara! Jeg synes det er nydelig med tiara! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wayah Skrevet 26. mars 2004 #25 Del Skrevet 26. mars 2004 Skal ikke ha tiara men hodesmykke(sånn litt orientalsk som henger i panna). Testa med hårsveis og smykket og slør hos frisøren for litt siden, og vi holdt på å le oss ihjel, jeg så ut som ei haremsdame! Tror nok det blir litt bedre når jeg får på kjolen, for klesstilen den dagen ble nokså "haremsaktig". Synes hodesmykket er helt nydelig, fikk det av helten og min kommende svigermor til bursdagen min, sammen med smykke og armbånd i samme stilen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå