Gå til innhold

Tiara

blyg

Skal du ha tiara?  

1. 1. Skal du ha tiara?

• Ja
      18
    • Nei
      11
    • Kanskje
      6

Anbefalte innlegg

Er usikker på om jeg skal ha tiara eller ikke... det er jo den eneste gangen man kan tillate seg å ha det... men er ikke sikker på om det er helt meg... hva sier dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde egentlig ikke tenkt å ha det, men så har mamma den hun brukte når hun giftet seg, og da fikk jeg litt lyst til å bruke den. Ender nok opp med å ha tiara, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde opprinnelig bestemt meg for IKKE å ha. Tenkte som deg at det ikke var helt meg. Men så fant jeg en enkel nydelig tiara, så da ombestemte jeg meg. Som du skriver; er jo så og si den eneste gangen det passer seg å bruke tiara når man gifter seg! Lisenett har mange fine enkle tiaraer. Der kjøpte jeg min :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal ha tiara! som du sier, så er det vel den eneste dagen jeg kommer til å bruke det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde lenge tenkt å bruke tiara, men har bestemt meg for å bruke blomster i håret i stedet. Synes at det gjør seg med litt farger når jeg skal ha en helt hvit kjole.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde jeg skulle ha det, men da jeg prøvde syns jeg at det ble for mye, og jeg så dum ut (søstrene mine syns det var veldig pent da..) Jeg skal ha perler i frisyren i stedet..Så jeg tror du må prøve! Om jeg hadde sett fin ut hadde jeg gått for tiara absolutt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig i tvil, men har ikke funnet en tiara jeg er 100% fornøyd med (til en overkommelig pris) så jeg tror det blir blomster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal ha. Det vil si at i skrivende stund har jeg 2 tiaraer. Kjøpte en enkel en da jeg kjøpte kjolen i august i fjor og den har ligget i plast urørt i skapet mitt til nå.

Så vant jeg gavekort og dermed ble det en ny tiara (enkel den også, men med blomstermotiv) :-)

Så nå blir det vel å selge den andre da tenker jeg.

Jeg kunne ikke hatt en tiara som "står opp" om dere skjønner. Det blir ikke helt mg. Derfor blir det en enkel en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde tiara, men kutta ut sløret. Var veldig fornøyd med det. En liten og diskre tiara er kjempefint :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg tror jeg skal ha tiara. Hvis jeg finner en jeg liker og som ikke koster altfor mye. Men den skal ikke være for stor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skal verken ha tiara eller slør. Det blir litt for voldsomt for meg. Så derfor blir det blomster i håret istedenfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke ha tiara, fordi det ikke passer til den frisyren jeg har valgt. Tror vennene mine kommer til å bli litt overrasket over akkurat det, for jeg benytter ellers enhver anledning til å stripynte meg og går ikke av veien for å troppe opp i tiara på nyttårsaften. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for mange svar.. har ikke blitt så mye klokere, da det varierer veldig på meningene til alle, men tror jeg tar avgjørelsen når jeg har prøvetime med fisøren.... får se hva hun foreslår....

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...