blyg Skrevet 25. mars 2004 #1 Del Skrevet 25. mars 2004 Er usikker på om jeg skal ha tiara eller ikke... det er jo den eneste gangen man kan tillate seg å ha det... men er ikke sikker på om det er helt meg... hva sier dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 25. mars 2004 #2 Del Skrevet 25. mars 2004 Jeg hadde tiara og var veldig fornøyd med det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessi Skrevet 25. mars 2004 #3 Del Skrevet 25. mars 2004 Jeg hadde egentlig ikke tenkt å ha det, men så har mamma den hun brukte når hun giftet seg, og da fikk jeg litt lyst til å bruke den. Ender nok opp med å ha tiara, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Snurp Skrevet 25. mars 2004 #4 Del Skrevet 25. mars 2004 Nei, skal ikke ha tiara. Det blir litt for mye "prinsesse" for min smak ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 25. mars 2004 #5 Del Skrevet 25. mars 2004 Jeg hadde opprinnelig bestemt meg for IKKE å ha. Tenkte som deg at det ikke var helt meg. Men så fant jeg en enkel nydelig tiara, så da ombestemte jeg meg. Som du skriver; er jo så og si den eneste gangen det passer seg å bruke tiara når man gifter seg! Lisenett har mange fine enkle tiaraer. Der kjøpte jeg min :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerbrud04 Skrevet 25. mars 2004 #6 Del Skrevet 25. mars 2004 jeg skal ha tiara! som du sier, så er det vel den eneste dagen jeg kommer til å bruke det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenogtredve Skrevet 25. mars 2004 #7 Del Skrevet 25. mars 2004 Hadde lenge tenkt å bruke tiara, men har bestemt meg for å bruke blomster i håret i stedet. Synes at det gjør seg med litt farger når jeg skal ha en helt hvit kjole. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tari Skrevet 25. mars 2004 #8 Del Skrevet 25. mars 2004 Jeg trodde jeg skulle ha det, men da jeg prøvde syns jeg at det ble for mye, og jeg så dum ut (søstrene mine syns det var veldig pent da..) Jeg skal ha perler i frisyren i stedet..Så jeg tror du må prøve! Om jeg hadde sett fin ut hadde jeg gått for tiara absolutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
julibrud 2004 Skrevet 25. mars 2004 #9 Del Skrevet 25. mars 2004 Når jeg først skal vær "pinsesse" for en dag vil jeg ha hele pakka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 25. mars 2004 #10 Del Skrevet 25. mars 2004 Er veldig i tvil, men har ikke funnet en tiara jeg er 100% fornøyd med (til en overkommelig pris) så jeg tror det blir blomster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lullu Skrevet 25. mars 2004 #11 Del Skrevet 25. mars 2004 Jeg skal ha tiara. Passer fint i mitt korte hår. Skal også ha slør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isiselin Skrevet 25. mars 2004 #12 Del Skrevet 25. mars 2004 Jepp! Skal ha fin tiara. Skal hente den på postkontoret i dag! Gleder meg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 25. mars 2004 #13 Del Skrevet 25. mars 2004 Ja jeg skal ha tiara, jeg fikk nemlig en i gave av min kjære mann for noen år siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 25. mars 2004 #14 Del Skrevet 25. mars 2004 Jeg skal ha. Det vil si at i skrivende stund har jeg 2 tiaraer. Kjøpte en enkel en da jeg kjøpte kjolen i august i fjor og den har ligget i plast urørt i skapet mitt til nå. Så vant jeg gavekort og dermed ble det en ny tiara (enkel den også, men med blomstermotiv) :-) Så nå blir det vel å selge den andre da tenker jeg. Jeg kunne ikke hatt en tiara som "står opp" om dere skjønner. Det blir ikke helt mg. Derfor blir det en enkel en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 25. mars 2004 #15 Del Skrevet 25. mars 2004 Hadde tiara, men kutta ut sløret. Var veldig fornøyd med det. En liten og diskre tiara er kjempefint :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. mars 2004 #16 Del Skrevet 25. mars 2004 Jeg tror jeg skal ha tiara. Hvis jeg finner en jeg liker og som ikke koster altfor mye. Men den skal ikke være for stor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 25. mars 2004 #17 Del Skrevet 25. mars 2004 Har du sett noen på nett du liker da? Utrolig mange sider med tiaraer......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zmurfette Skrevet 25. mars 2004 #18 Del Skrevet 25. mars 2004 Skal verken ha tiara eller slør. Det blir litt for voldsomt for meg. Så derfor blir det blomster i håret istedenfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalas Skrevet 25. mars 2004 #19 Del Skrevet 25. mars 2004 Skal ikke ha tiara, fordi det ikke passer til den frisyren jeg har valgt. Tror vennene mine kommer til å bli litt overrasket over akkurat det, for jeg benytter ellers enhver anledning til å stripynte meg og går ikke av veien for å troppe opp i tiara på nyttårsaften. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blyg Skrevet 26. mars 2004 Forfatter #20 Del Skrevet 26. mars 2004 Takker for mange svar.. har ikke blitt så mye klokere, da det varierer veldig på meningene til alle, men tror jeg tar avgjørelsen når jeg har prøvetime med fisøren.... får se hva hun foreslår.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå