Gjest Anonymous Skrevet 25. mars 2004 #1 Skrevet 25. mars 2004 Nå må jeg under saksa, håret er helt utenfor min kontroll! Men så var det der med frisør da. Er kjempe kritisk til frisører( har vært borti utrolig mye rart i mine år som frisør kunde) Er drit lei av å møte kvasi gode frisører med en dårlig service innstilling. Jeg mener at visse krav må man som kunde kunne kreve av denne yrkesgruppen som tar seg klekkelig betalt...(oops en liten digresjon fra det opprinnelige spørsmålet :oops: ) Så, er det noen som har tips om en flink frisør som vet hva god kunde behandling er her i Tromsø???? Takknemmelig for svar :-) -frost-
Gjest Ethereal Skrevet 25. mars 2004 #2 Skrevet 25. mars 2004 Klipperiet og Benoni og Rosa. Men vær forberedt på ventetid, de gode frisørene har gjerne lange lister. Og vær klar over at du må VITE hva du vil, da blir resultatet best; frisører er ikke tankelesere, selv om mange ser ut til å tro det.
Sofia Skrevet 25. mars 2004 #3 Skrevet 25. mars 2004 Min stemme går til Klipperiet som Ethereal nevnte.
Gjest Ethereal Skrevet 25. mars 2004 #4 Skrevet 25. mars 2004 jeg har min faste frisør, hun er magisk flink til å klippe, men jeg vil ikke si hvem hun er, for det er så innmari vanskelig å få time
Sofia Skrevet 25. mars 2004 #5 Skrevet 25. mars 2004 jeg har min faste frisør, hun er magisk flink til å klippe, men jeg vil ikke si hvem hun er, for det er så innmari vanskelig å få time Hehe. Gjett om jeg kjenner til det problemet. 3 !! av mine arbeidskollegaer har begynt å gå til min frisør etter å ha skrytt av meg. Jeg lurer på å be om prosenter fra inntekten til frisøren min...
Gjest Ethereal Skrevet 25. mars 2004 #6 Skrevet 25. mars 2004 Jeg bestilte time tre måneder på forhånd denne gangen (jada, mest for å sikre at jeg blir lekker på håret når jeg kommer hjem igjen), etter å ha vært tvunget til utroskap hos den andre frisøren jeg liker på samme salong
Gjest Anonymous Skrevet 25. mars 2004 #7 Skrevet 25. mars 2004 ok, klipperiet har jeg vært på mange ganger med forskjellig resultat(hos forskjellige frisører da...) Hm, har gått hos en frisør der som jeg de siste gangene ikke har vært så veldig fornøyd.(mulig det er meg det er noe feil med 8) ) Men som regel har jeg jo vært fornøyd, men syns hun gjør meg så kjedelig. Når hun har fått frie hender så er det bestandig det samme hun gjør. BÅÅÅRING!(selvfølgelig, det kan jo hende at jeg ser veldig kjedelig ut.. ) Benoni og rosa er det svært lenge sida jeg har besøkt, sist gang fikk jeg en tyggegummi og coladrikkende lite service innstilt ung frøken. Særlig flink å i sitt håndverk var hun heller ikke...... Er det noen frisører på disse to stedene jeg MÅ UNNGÅ???? Jeg skal bare ha en ganske grei frisyre, ikke noe hokus pokus egentlig,så det burde nok de fleste av dem klare.... takk for svar
Gjest Ethereal Skrevet 25. mars 2004 #8 Skrevet 25. mars 2004 Jeg lurer litt på hva du mener med service? Jeg har hatt to faste frisører hos Klipperiet (hun ene jobber ikke lenger som frisør), og to hos B&R, og har vært fornøyd. Hos B&R er du trygg hos alle, vil jeg tro. Gunvor er flink til å klippe, jeg var hos henne sist. Hun er blond, langt hår, rundt 30.
Gjest Anonymous Skrevet 25. mars 2004 #9 Skrevet 25. mars 2004 Med service mener jeg at når jeg er der som kunde får jeg all oppmerksomhet. Da står du ikke å prater med dine kollegaer om helgas fest, mens du slafser i vei på tyggisen og slurper i deg cola. Da tar du meg som kunde på alvor og gjør jobben du får betalt for. Vanlig service innstilling. Har nok vært uheldig med endel frisører jeg. Men nå har jeg tatt en sjanse å bestilt time hos benoni og rosa hos ei som heter Bente. Så jeg håper at hun er en hyggelig, flink frisør og at det går bra! Si ifra hvis du har noe å komme med ang denne damen ha en fin fin dag da og takk for innspill
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå