AnonymBruker Skrevet 14. mars 2013 #1 Skrevet 14. mars 2013 Jeg har havnet i en posisjon hvor jeg føler meg nødt til å velge mellom to jenter og trenger noen sobre inspill. Jeg er en mann på 28 år som har vært singel i 3 år etter et 6 års nærmest perfekt forhold som jeg har brukt lang tid på å komme over, etter at jeg ble dumpet med forlovelsesringen i lomma klar til å fri. Nå er det to kandidater som åpner for mulighet for et nytt forhold som krasjer med hverandre og jeg har ikke mental kapasitet til å kurtisere to jenter på en gang. Har avstått fra å ligge med noen av dem fordi jeg er såpass emosjonelt tungtrådd at jeg bruker lang tid på å komme over fex et ons at jeg holder meg unna sex før jeg vet det vil vare en stund. la meg kalle de jente 1 og jente 2. Jente 1 møtte jeg for halvannet år siden på en konsert og vi fant tonen med en gang og har holdt kontakten litt av og på siden. Hun er kunststudent og jeg har jobbet som illustratør og har hatt såpass mye annet å snakke om så jeg vet ikke engang om hun har en bror. Vi har tegnet til hverandre ganske mye og har mange felles referanser. Hun må være den frekkeste, raskeste, morsomste og peneste jenta jeg har møtt som får meg til å smile og le av alt. Nå for litt siden har kontakten tatt seg opp ganske mye og hun har holdt meg med selskap da jeg har ventet på bussen etc. Det som gjør meg skeptisk er at hun er en partyjente som alltid er ute på vift og er rettogslett altfor fin for meg. Midt oppi da det eskalerte som mest med jente 1 så meldte jente 2 seg på, hun er en venn av en venn og hun har vel egentlig sjekket meg opp etter å ha sett profilbildet mitt på facebook. Hun har bakgrunn som grafisk designer og er blueprintet på hvordan jeg har sett for meg min ideelle partner, høy, mørk slank og med blå øyne. Hun kommer fra det europeiske kontintinentet så hun har en meget sjarmerende akksent, i tillegg til å være meget intelligent og opplyst. Men hun har ingen venner (fordi hun er nokså ny i byen) og stiller seg negativt til veldig mye, altfor mye i mine øyne. Så mitt dilemma står mellom å hoppe av karusellen med jente1 som virker som den mest spennende jenta, men det er på ingen måte noen garanti på at jeg vil klare å wowe henne. Eller gå for jente2 som er et mer fornuftig valg som mer eller mindre er klar i dag. Anonym poster: 4af742320635ef00f350fbc693fc1427
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2013 #2 Skrevet 14. mars 2013 Gå får gull! Ikke velg jenta du tror det er enklest å vinne over.. Anonym poster: 27ce40de5386b5612406d1907fcfcdaf 2
Gjest pest eller koler Skrevet 14. mars 2013 #3 Skrevet 14. mars 2013 Når du ikke vet hvem av du vil velge så er du ikke interessert nok i noen av dem, og bare måten du skriver om dilemmaet på sier meg at du bør droppe begge to og vente til du finner en du virkelig faller for. Ikke bare av hensyn til deg selv men også av hensyn til jentene.
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2013 #4 Skrevet 14. mars 2013 Når du ikke vet hvem av du vil velge så er du ikke interessert nok i noen av dem, og bare måten du skriver om dilemmaet på sier meg at du bør droppe begge to og vente til du finner en du virkelig faller for. Ikke bare av hensyn til deg selv men også av hensyn til jentene. Har skrevet det så objektivt jeg kan for å prøve å formidle saken så best som mulig. Jeg vet jeg er i ferd med å falle for begge, men er nå enda i fasen før noe "alvorlig" har skjedd. Men ved å lese hva jeg har skrevet igjen ser jeg at jente1 virker som en klar favoritt, men er i virkeligheten hun som er lengst unna. Anonym poster: 4af742320635ef00f350fbc693fc1427
I Grosny Skrevet 14. mars 2013 #5 Skrevet 14. mars 2013 (endret) Hvis du skal gifte deg med kunstnerjenta, så må du være klar over at sannsynligheten for at alt det økonomiske henger på deg blir veldig stor. Er du klar for det, så går det greit. Endret 14. mars 2013 av I Grosny 1
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2013 #7 Skrevet 14. mars 2013 Når du ikke vet hvem av du vil velge så er du ikke interessert nok i noen av dem, og bare måten du skriver om dilemmaet på sier meg at du bør droppe begge to og vente til du finner en du virkelig faller for. Ikke bare av hensyn til deg selv men også av hensyn til jentene. Skulle til å skrive det samme. 1
Purple Basil Skrevet 14. mars 2013 #9 Skrevet 14. mars 2013 Ingen av dem. Vent til du finner ei du virkelig liker, da vil du vite det med en gang. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå