Gå til innhold

What to do..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.. Jeg har pratet med en jente som jeg har møtt en gang på et dating side, og det "trekkes" ut, av div grunner.

Men hun virker oppriktig interessert i å møte meg igjen, min blir utsatt og utsatt, hun holder kontakten, jeg tar initiativet.

Jeg gidder jo ikke holde på sånn hele tiden å føler meg litt som et valg nr 2, men vet hun har mye å gjøre..

Skal jeg gå for det eller gå videre om det ikke skjer noe innen et par dager ?

Anonym poster: da105a72b08525f42b4299d0d092e2eb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hu holder deg enten på gress,klarer ikke å avvise deg eller så har hun bare mye å gjøre. Hvordan utsetter hun det da? Tenker på hva hun skriver... om det er : åh det hadde vært hyggelig med en kaffe, men jeg har så mye å gjøre på jobb nå. Da er hun meste sansynlig ikke så gira.

Anonym poster: cc2ede3f8cc71ec5ad91168850961685

AnonymBruker
Skrevet

hun sier hun har mye å gjøre på skole / jobb, mtp eksamen, og spør om vi kan ta det neste uke istedenfor som et eksempel.. sier heldigvis ifra noen dager i forveien..

men hun spør ofte om hva jeg gjør / hvoradan det går om jeg ikke har svart henne på et par dager.. kan være hun vil spille "hard to get" men hun virker veldig oppriktig, jeg tenker som så at hun ikke hadde tatt kontakt om hun ikke var interessert etter 2,3,4 dager ?? men får litt sånn mixed signals, ikke at jeg er en som "dveler" mye over sånne ting i utgangspunktet.. men hun virker som en trivelig jente, som jeg gjerne vil bli bedre kjent med!

Anonym poster: da105a72b08525f42b4299d0d092e2eb

AnonymBruker
Skrevet

Hvis hun utsetter det, men faktisk stiller opp den dagen hun foreslo, så er det jo bare bra. Da har hun bare mye å gjøre.

Dere har bare møttes en gang og da bør hun kunne sette av tid til å møte deg igjen hvis hun er gira på det. Jeg vet i alle fall at når jeg er på date med en fyr jeg klikker med, så vil jeg gjerne ta date nr.2 så fort som mulig etter for å sjekke om det faktisk er noe der.

Jeg tror jeg ville ringt hu og spurt om hu ville møtes fks neste lørdag. Da har hun tid til å planlegge rundt det. Om hun utsetter det da også uten en veldig god unnskyldning, så ville jeg latt henne seile tror jeg.

Anonym poster: cc2ede3f8cc71ec5ad91168850961685

Skrevet

jeg har det også sånn, bare omvendt. Jeg har sluttet å ta kontakt, jeg gidder ikke å bli holdt varm....

Gjest .-L-.
Skrevet

Meh, du kan jo ha hun som nummer to også :)

Gjest Lille-pus
Skrevet

Dersom dere ikke bor langt fra hverandre, slik at det tar mer enn en time å komme seg fra ditt bosted til hennes, så klarer de fleste av oss å finne tid til en kaffe på en lørdag.

- om hun mener det litt seriøst.

Synes det var en god ide å invitere ut, men være litt konkret, f.eks. lørdag og så la henne bestemme tidspunkt.

Om hun da har 100 unnskyldninger for å flytte på det igjen så må du jo nesten bare spørre hvor hun står i dette landskapet.

Du merker fort om den andre legger noe i det... da kjører h*n gjerne 2 timer hver vei på eget initiativ 'bare' for å komme og lage middag til deg fordi h*n har lyst til det ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...