Gå til innhold

Har lyst på treningstøy med friske farger.

Anbefalte innlegg

Gjest Chlorophyll
Skrevet (endret)

Nå nærmer våren seg, og jeg vil ha noen nye farger på treningstøyet.

Noen som vet om noen sider/plasser med bredere variasjon i modeller og farger?

Er så møkk lei de grusomme rosafargene på treningstøyet. Har latt være å kjøpe nytt lenge, fordi jeg ikke liker fargene. De gangene jeg har kjøpt nytt, er fordi tøyet har vært så slitt at jeg måtte, og da har det blitt svart og kjedelig.

Sist høst kjøpte jeg faktisk løpesko i herreavdelingen, rett og slett fordi jeg ikke likte fargene i dameavdelingen. De eneste som passet i dameavdelingen var nemlig rosa, og det ville jeg jo ikke ha.

Jeg liker jordfarger, hvitt, noen grå farger, mintgrønn, limegrønn, corall (den eneste rosafargen jeg liker), og turkis. Savner å se noe annet enn lilla og rosa i butikkene.

Jeg er jente ja, men det betyr ikke at jeg liker rosa. Hater fusika for eksempel. Rett og slett fordi den ikke kler meg.

Noen som har noen tips? På forhånd, takk for svar :)

Endret av Chlorophyll
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De fleste har vel tøy i forksjellige farger? Jeg har både topp og shorts fra Nike i kongeblå... Prøv på Ellos, Nelly og H&M?

Anonym poster: 0f3f8fc4c9199f046876ea998311e0b9

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har både turkis, mint, rød, blå, gul, korall og lilla i min "kolleksjon" som er kjøpt inn her og der over tid. Synes ikke det er bare rosa å få tak i, egentlig...

Anonym poster: 2a9d08d9d0a080f0610490b46a8425a0

AnonymBruker
Skrevet

noe sånt?

img3502.jpg

Anonym poster: 6183c46999c106fc8cdfcadc721df8c4

Gjest Chlorophyll
Skrevet

Litt mye gult, men den var fin. Liker nyansen, men gjerne enda mer grønn :)

Gjest Chlorophyll
Skrevet

Har ikke prøvd ellos og nelly. H&m handler jeg ikke på. Synes klærene er for korte der. De går bare ut i bredden, og ikke i lengden når man går opp i størrelse, og sist jeg kjøpte noe der, så farget det av i vask.

AnonymBruker
Gjest Chlorophyll
Skrevet

Har ikke så mye erfaring med å handle på nett, så derfor jeg spurte. :)

Virket som de hadde endel, men jeg tror nelly sine størrelser er litt små?

Skrevet (endret)

Nelly fører tøy fra mange forskjellige merker, så en S i Nike hos Nelly er samme størrelse som en Nike i størrelse S kjøpt på XXL.

Jeg kjøper klær litt her og der, G-sport, XXL, Nelly, Intersport, Get Inspired, Timarco. Har klær i omtrent alle farger.

Endret av Fantomina
Gjest Chlorophyll
Skrevet

skal ta meg en titt. Skal i hvert fall ikke ha svart til våren :)

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Nike har kommet med en ny kolleksjon nå med bukser med mye mønster (nesten litt batikk-wannabe) og gensere ol, som ikke ligner så mye på dagens standard out-fit. Ser noe har begynt å komme i butikkene nå.

En liten smakebit - den genseren ser veldig god ut og jeg har denne på min ønskeliste.

http://www.antonsport.no/s/p.aspx?pid=11717&cid=0&vid=72028&pcid=0

• 3 uker senere...
Gjest Chlorophyll
Skrevet

Nike har kommet med en ny kolleksjon nå med bukser med mye mønster (nesten litt batikk-wannabe) og gensere ol, som ikke ligner så mye på dagens standard out-fit. Ser noe har begynt å komme i butikkene nå.

En liten smakebit - den genseren ser veldig god ut og jeg har denne på min ønskeliste.

http://www.antonspor...id=72028&pcid=0

Den så veldig god ut :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...