Gå til innhold

trenger synspunkter på fliser på kjøkken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ha HTHs Scandinavian classic som er et hvitt romantisk herregårdskjøkken. På den ene veggen skal vi kun ha underskap og ikke overskap, bare en ganske stor ventilator. Vi vi ha denne veggen med fliser helt til taket, pluss mellom over og underskap på den andre veggen. Mannen min har falt for disse flisene: http://www.google.no/search?hl=no&client=ms-android-sonyericsson&v=133247963&biw=320&bih=279&tbm=isch&sa=1&q=efeso+nero&oq=efeso+nero&gs_l=mobile-gws-serp.3...223729.238129.0.239712.14.7.1.5.5.0.708.1659.2j3j0j1j6-1.7.0...0.0...1ac.1.5.mobile-gws-serp.NMeIO5y7cQw#i=12

Jeg synes også de er fine, men er redd de blir for mørke og at det blir litt "hardt". Veggene ellers på kjøkkenet er eggehvite og vi har tenkt å gå for benkeplater i eik og gulv i eik. Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan fungere. Jeg får bare sett et glimt av flisene for jeg blir sendt direkte tilbake til google..

Det blir jo en høykontrast, og det kan fungere.

Selv ville jeg kanskje hatt en mindre kontrast, men om dere liker det, er ikke det det viktigste?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke det passer. Hva med hvite mursteinsfliser?

Anonym poster: 83b87bd03e8a75f2f461dcad6eb1af54

• Liker 1
Gjest Badabing
Skrevet

Jeg synes det er pene fliser, men dere skal ha et veldig stort og lyst kjøkken for at det skal funke.

Nå vet ikke jeg hvordan kjøkkenet er heller, men et romantisk herregårdskjøkken til disse flisene vet jeg heller ikke om blir en veldig god mix. Ville nok sett meg ut noen alternativer.

Skrevet

Jeg syns flisene var kjempefine. Jeg trur ikke de vil passe så godt til eikeplate og -gulv (om du mener vanlig oljet eik). Om dere hadde hatt sort heltreplate tror jeg det kunne vært stilig med de flisene. Da hadde det blitt en litt mer maskulin stil over det, fremfor den klassiske stilen.

Skrevet

Helt ærlig så syns jeg dessverre ikke de passer godt til kjøkkenet dere har valgt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...