AnonymBruker Skrevet 14. mars 2013 #1 Skrevet 14. mars 2013 Hei.. Kort fortalt er jeg en gutt i starten av 20 åra! Har sett en jente som jeg har falt "hodestups" for.. men har bare pratet en sjelden gang med henne på treningstudioet, men vi vinker og smiler til hverandre når vi møtes. Jeg manna meg opp, etter en liten tur på puben her igår og møtte på henne å spurte om hun ville bli bedre kjent.. Vi skal møtes en gang til uka, MEN! Hun er av den sinnsykt pene / søte typen som stortsett alle drømmer (utsende messig..) om, og når hun i tillegg da har mye mellom øra blir jeg drit nervøs (da er hun jo nesten perfekt..) Vet hun er en person som krever mye, og vet at mange i området, unngår henne da hun er "out of our league" for de aller fleste. Vet jeg er langt unna standarden hennes, men vi har pratet sammen å har en god tone.. å når hun sa ja, fikk jeg selvtillits boost så det holdt.. MEN! jeg snubler i ord og det som er å blir helt satt ut hver gang vi snakker sammen, hun synes sikkert det er veldig søtt, men jeg synes det er utrolig flaut.. Kan noen komme med noen tips på hvordan jeg bør gå frem?? Jeg er kjempe sjenert og liker ikke ta for mye initiativ, eller ta for mye plass og er redd jeg kommer til å kjede henne.. HJELP! Hilsen stressa gutt i 20 årene... Anonym poster: f342c5f95127839220e580d311d52d30
Gjest .-L-. Skrevet 14. mars 2013 #2 Skrevet 14. mars 2013 Pust dypt inn og ut 3-4 ganger før du snakker med henne (Uten at hun ser det ofc). Hvis du blir super nervøs mens dere snakker osv kan du gjøre det litt forsiktig, når det passer seg Slapp av mann! Går fint dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå