Gjest Reiseglad Skrevet 14. mars 2013 #1 Skrevet 14. mars 2013 21. februar reiste jeg fra Torp til Edinburgh med min datter og hennes dansepartner. (Med Ryanair) På kafeen på fllyplassen kom jeg i snakk med en veldig hyggelig mann. Tror han må være i slutten av 40-årene. Han skulle på langhelg med sin sønn til Edinburgh. Han var så glad og pratsom og strålende at jeg ble helt skjelven og så stum. Så rømte jeg til taxfree'n! Nå lurer jeg på hvordan jeg kan finne ham igjen? Jeg vet ikke hvor han bor eller hva han heter. Han er mørk og snakker østlandsdialekt. Har dere der ute et råd?
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2013 #3 Skrevet 14. mars 2013 Sikker på at han er fri på markedet? Tipper det blir litt kleint hvis kona hans finner en kontaktannonse rettet mot ektemannen i avisa :/ Anonym poster: 5620dd51ec3602a16a626d6389fb6671 3
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2013 #4 Skrevet 14. mars 2013 Sikker på at han er fri på markedet? Tipper det blir litt kleint hvis kona hans finner en kontaktannonse rettet mot ektemannen i avisa :/ Anonym poster: 5620dd51ec3602a16a626d6389fb6671
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2013 #5 Skrevet 14. mars 2013 Ja, jeg har tenkt tanken. Men han virket så lite gift. Takk for tips fra deg over! (Om annonse i lokalavis.) Dere vet ikke hvor de stort sett kommer fra .... de som reiser fra Torp? Det kan jo selvfølgelig være heeeeeeeeeeeeeeele østlandet .....
edderkoppdame Skrevet 14. mars 2013 #6 Skrevet 14. mars 2013 Sikker på at han er fri på markedet? Tipper det blir litt kleint hvis kona hans finner en kontaktannonse rettet mot ektemannen i avisa :/ Anonym poster: 5620dd51ec3602a16a626d6389fb6671 Ja, eller kanskje han er homo eller en konemishandler, hvorfor ta sjanser på noe i det hele tatt, man har vel ikke så mange garantier på sjekkemarkedet. Uansett kan hun vel kanskje finne ut av hans mulige sivilstatus om hun finner ham igjen og heller evt ta det fra der 1
La Guapa Skrevet 14. mars 2013 #7 Skrevet 14. mars 2013 Ja, jeg har tenkt tanken. Men han virket så lite gift. Takk for tips fra deg over! (Om annonse i lokalavis.) Dere vet ikke hvor de stort sett kommer fra .... de som reiser fra Torp? Det kan jo selvfølgelig være heeeeeeeeeeeeeeele østlandet ..... Start med Facebook du Se om det finnes noen Edinburgh- like side ! ( kanskje du finner ham hvis du ser hvem som nylig har lagt seg til. Om han har hatt "innsjekking" på Torp på facebook er det også mulig du kan finne ham ( spørs vel litt på personverninstillingene hans) Har du god tid er det utrolig hva du kan snuse deg frem til på Face Du får sette av noen kvleder med et glass rødvin og pc Masse lykke til 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå