Gjest28 Skrevet 14. mars 2013 #1 Skrevet 14. mars 2013 Hei! Jeg liker ikke te, dvs te-smaken. Men pulver teen fra Whittard of Chelsea liker jeg godt! Har noen smakt den? Jeg har akkurat kjøpt Cranberry and Rasberry. Det jeg lurer på er, er det mindre te/teblader i pulverte? Siden jeg kun liker dette og ingen annen te. Noen som vet om andre merker med pulverte? Jeg kjøpte Whittard i England for en del år siden, men nå har den kommet til Kremmerhuset. Er ganske dyr i forhold. Noen som har sett den i andre butikker eller nettbutikker med billig frakt?
Rumle Skrevet 14. mars 2013 #2 Skrevet 14. mars 2013 (endret) Ser ut som du kan kjøpe den her? Edit; huff, jeg er visst altfor trøtt til å lese! jeg trodde du leitet etter et sted å kjøpe den! Endret 14. mars 2013 av Rumle
Olive Skrevet 14. mars 2013 #3 Skrevet 14. mars 2013 Disse teene inneholder sukker (noen få av dem Splenda), så de kan vel nesten ikke sammenlignes med skikkelig te. Men gode er de! Hadde alltid en trøsteboks på lur når jeg bodde i UK.
Gjest28 Skrevet 14. mars 2013 Forfatter #4 Skrevet 14. mars 2013 Jeg husker den også fra da jeg bodde i UK. Men den er vel ikke så veldig sunn da..
Pria Skrevet 14. mars 2013 #5 Skrevet 14. mars 2013 De har den teen på Glasmagasinet også. Tror den koster 75 pr. boks.
Olive Skrevet 14. mars 2013 #6 Skrevet 14. mars 2013 Kom plutselig på at Whittard selvsagt også har skikkelig te, men da får du vel ikke samme smaken. De i pulverform kan kanskje sammenlignes med en slags toddy?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå