Gjest Magnus Skrevet 14. mars 2013 #1 Skrevet 14. mars 2013 Etter 20 år som singel, fant jeg endelig ei jente jeg forelsket meg i og det var gjensidig. Vi har nå blitt sammen, men vi har ikke gjort annet enn å kysse enda. Jeg har lenge lengtet etter å ha kjæreste, men nå som jeg har fått det er jeg litt nervøs. Jeg er jomfru (hun er ikke det), så jeg er litt nervøs for det, at jeg nå forholde meg litt mer til en annen person og å ikke ta alle avgjørelser på egenhånd. Jeg er jo kjempeglad også men det er en del sånne småting som gjør meg litt nervøs for dette. Flere som hadde det sånn første gang?
Tonus Skrevet 14. mars 2013 #2 Skrevet 14. mars 2013 Absolutt, som alt annet så kan det være litt skummelt i starten, fordi det er nytt for deg. Men du kommer til å lære og bli vandt til ting etter hvert:) Gratulerer med å ha fått kjæreste! Nyt det som best du kan:) 1
Charmander Skrevet 14. mars 2013 #3 Skrevet 14. mars 2013 Jøss, trodde folk prøvekjørte før de gav seg ut på noe forhold jeg. Kos dere og gjør ting dere begge er komfortable med, og ikke minst kommuniser med hverandre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå