Gå til innhold

New Balance sneakers - ja eller nei?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva synes dere om disse? Ser mange har de nå i ulike farger. Er de på vei ut igjen kanskje? :)

Outfit+burgundy+new+balance+420%252Bhow+to+wear+new+balance+sneakers%252Btrend+new+balance+sneakers%252Bstreetstyle+new+balance.jpg

Anonym poster: 5dcf005bb14bba8a20a888985c5cccf8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er glad i sneakers så jeg sier ja. JA til behagelig og kule sko :) Syntes fargen over var spesielt kult.

Liker egentlig nike air max er ganske kult, men de blir fort litt klumpete og voldsomme og da er disse et godt alternativ.

Anonym poster: b0ed1ce8ba9c2a51424345870fe6f4c7

Gjest Jepp123
Skrevet (endret)

Sier ja. Ser etter nye NB selv.

Endret av Jepp123
Skrevet

JA! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

(Jeg elsker sneakers, og har sett meg ut et par New Balance til neste gang).

Skrevet

Jeg liker de ikke, men det er fordi de ikke passer til stilen min. Har et par Nike Free Run som jeg synes er kjempevanskelig å bruke til hverdags, men de er kjempegode å gå i og jeg bruker de mest til treningstights, dessverre...

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Synes de på bildet ser helt forferdelige ut. Jeg er mann på drøyt 20, om det betyr noe.

Men for all del, folk må gjerne gå med dem. Bare synes det ser grusomt ut.

Anonym poster: 87892296dc852f289c81effdeeb82da4

• Liker 4
Gjest Badabing
Skrevet

Jeg har aldri hatt sansen, men trendmessig kan du nok trygt kjøpe dem.

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes de var fine til å være joggesko. Såpass ålreite og streite at man kan bruke dem til hverdags uten å se ut som om man skal på joggetur :)

Skrevet

Jeg bruker New Balance typisk når jeg skal gå lenge rundt i en by eller lignende. Veldig gode, og ganske kule, synes jeg.

Synes de ser bra ut på gutter også!

7426770382_ebddd2d4e8_z.jpg

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker New Balance typisk når jeg skal gå lenge rundt i en by eller lignende. Veldig gode, og ganske kule, synes jeg.

Synes de ser bra ut på gutter også!

Enig. Syns de er nøytrale og kule samtidig, på begge kjønn.

Skrevet

Ja. Elsker NB-skoene, veldig greit å ha noen ordentlig gode sko å gå i uten at det påvirker stilen.

Skrevet

Da har jeg kjøpt disse :)

new-balance-420-sneaker-grey-u420ukg-3005325-0-1359036370000.jpg

Skrevet (endret)

.

Endret av Samaysa
  • Liker 1
Skrevet

Leter etter svarte New Balance for tiden, men det har ikke vært så lett å finne.

Synes de er fine og passer til mye.

Skrevet

Leter etter svarte New Balance for tiden, men det har ikke vært så lett å finne.

Synes de er fine og passer til mye.

Har sett på stress og på Lille vinkel sko. I Oslo.

Skrevet

Har ikke funnet fargen jeg vil ha på Lille vinkel sko. Har ikke sjekket Stress, kanskje de har. :)

Skrevet

Hvordan ser de ut de du vil ha? :) Sole Service har og NB.

Skrevet

Jeg har lyst på disse (håper jeg får til linkingen)

Det må ikke være akkurat de, men de bør være så svarte som mulig. Dine var også veldig fine, men jeg har allerede et par grå sneakers, så det er ikke det første på prioriteringslista.

Skrevet

Ja de var kule! Jeg stod lenge og lurte på de grå eller et par svarte. Men jeg har fått litt dilla på grått og gult sammen, så skal sette på gule skolisser på de.

Gjest vilma2000
Skrevet

Jeg liker skoene, men digger ikke helt at de har blitt så hypa. Nå flyr jo alle 17 åringer rundt med de og en charhart-lue på hue.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...