ArchAngel Skrevet 13. mars 2013 #1 Skrevet 13. mars 2013 Hei og hå! Jeg skal bake regnbuekake, og trenger da seks ulike farger kaka mi. Jeg hadde tenkt til å kjøpe farge fra Wilton, som de selger på Jernia blant annet... de som kommer i små bokser. Men jeg er litt forvirra... det kommer to ulike typer. En som heter cake and cupcake colouring og en annen type som heter icing colouring. Spiller det noen rolle da? Er det slik at det "ikke går an" å bruke icing colour i kakedeig? Og hva med de gode gamle flaskene man finner i matbutikken, som koster 14 kr eller noe... er de helt håpløse til å farge kakedeig? Hva anbefaler dere?
Brimi Skrevet 14. mars 2013 #2 Skrevet 14. mars 2013 (endret) prøvde butikk varianten og den forandra konsistensen i deigen. Endret 14. mars 2013 av Brimi
ArchAngel Skrevet 14. mars 2013 Forfatter #3 Skrevet 14. mars 2013 Nå har ikke de så voldsomt utvalg da...
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2013 #4 Skrevet 14. mars 2013 Nei fysjom, vanlig konditofarge funker ikke til slikt. De funker bare på julemenn. Om det står kake eller frosting på tror jeg har fint lite å si, men det er ikke umulig at de som er laget for selve frostingen har en annen formula med ingen smak. Uansett vil de gi godt med farge og minimalt/ingen smak i deigen. Anonym poster: fc6201870161981298f8ee397ee107ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå