AnonymBruker Skrevet 13. mars 2013 #1 Skrevet 13. mars 2013 Det har skjedd mye vondt i kjæresten mins liv i det siste, hun mistet bestemoren sin, som hun sto veldig nær, bestevenninnen hennes viste seg å ha spredt masse rykter om henne (og meg). Dette i tillegg til jobb og skole har gjort at hun har vært veldig sliten i det siste og ikke like glad som før. Hun sier at alt er bra, men jeg merker på henne at ting ikke er helt som de skal være. Hun er ikke like glad som før og hun vil bare være hjemme. Det har vært sånn i rundt tre uker nå og jeg skjønner at ting som dette kan ta tid, men det er ikke noe gøy å se at hun ikke har det så bra. Jeg har sagt til henne at hvis det er noe hun vil prate om så er det bare å si ifra, er det noe mer jeg kan gjøre for henne? Jeg vil jo henne bare godt Anonym poster: b7d846e541dc2a0e8edfe17810e8dada
Tibbie Skrevet 13. mars 2013 #2 Skrevet 13. mars 2013 Ta henne med en plass ut av byen. En helg (eller en uke!) til en hytte i Sverige, eller om du/dere har litt penger; en tur til Frankrike! Noen ganger er det deilig å bare rømme bort fra alt en liten periode, og det gjør underverker!
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2013 #3 Skrevet 13. mars 2013 Jeg har det likedan, bortsett fra at jeg er så langt nede at jeg håper på å få medisiner for det og psykiatrisk behandling. Men jeg kan fortelle deg hva jeg setter pris på, og det er som Tibbie sier; en tur bort. Vi skal besøke svigers, som er verdens herligste mennesker, og det tror jeg at kommer til å gi meg masse energi. Ellers sitter jeg også inne hver dag hele dagen, rett og slett fordi jeg har behov for det. Det er godt å bare sitte her, strikke litt, gråte litt, kose med dyrene. Å slippe å forholde meg til resten av verden er deilig. I tillegg maser ikke kjæresten min noe på meg, og det hjelper veldig mye. Lykke til Anonym poster: ba63326a12e2ff61570f198149c0d13b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå