Gå til innhold

Kan jeg få brystløft dekket av staten?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. :) 18 år gammel jente her.

Det har seg slik at jeg fikk generelt sett store pupper i ung alder (rundt 13 års alderen).. Jeg hadde 85C i BH-størrelse, men jeg tror jeg brukte feil størrelse ettersom puppene alltid falt ut. Jeg har slitt mye med selvbildet mitt på grunn av puppene, og har gått opp og ned i vekt hele tiden.. Har gått fra 50 til 60, fra 60 til 55, så opp til 65, så til 70, så ned igjen, så opp og ja dere skjønner.. Gikk nylig fra 90 til 70 kg og nå veier jeg 65...

Uansett... Kan jeg få brystløft dekket av staten? :( Har så lyst å operere dem, men det er så dyrt.. De henger så sinnssykt, og da mener jeg SKIKKELIG heng. :( Jeg er så lei. :( Jeg bruker fortsatt C85, men puppene faller fortsatt ut og INGEN bh'er holder dem inne...

Anonym poster: ce19759de6e04c27ae2e5c678e692716

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kun reduksjon. Så om du har fysiske plager pga vekten på brystene så får du dem redusert (da innegår løftet)

Å det er etter det jeg vet en minimum grense for hvor mye som må bort.

Anbefaler alle å betale for sine egne kosmetiske operasjoner for da får du det du TRENGER/ VIL HA.

Ikke det du kan få (evt ikke vil ha)

Anonym poster: 8780c823827efd91646131004e06b4d9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vær klar over att med brystløft følger det med mange arr.

Anonym poster: 8780c823827efd91646131004e06b4d9

AnonymBruker
AnonymBruker
Skrevet

Bruker du rett BH størrelse? Det har mye å si. Synes 85 hørtes mye ut om du kun veier 65 kg.

Anonym poster: 61191ce83130de0d85106ad625a8778e

• Liker 1
Skrevet

Du trenger ikke brystløft, men en skikkelig BH. Ta en tur innom Change, eller andre som spesialiserer seg på undertøy, slik at du får hjelp til å finne riktig størrelse. Jeg brukte selv 80DD/85D i flere år. Det passet ikke, men passet best av det jeg fant i vanlige kjedebutikker (Lindex osv.) som har et helt tragisk dårlig utvalg av størrelser. Jeg slet med at BH-en seg oppover i ryggen (for stor omkrets) og at brystene falt halvveis ut av skålene (for liten cup og for dårlig støtte), i tillegg til at stroppene gnagde seg inn i skuldrene. Når jeg endelig fikk målt meg viste det seg at jeg trengte 75H.

Det er naturlig med heng, men det er ikke nødvendigvis behagelig. Derfor er det viktig å kjøpe en BH som faktisk gjør jobben sin; nemlig å støtte opp nedenfra, samtidig som den må ha nok rom til hele brystet. Spilen skulle være mye lenger bak enn jeg var vant til. Det finnes mange forskjellige typer BH, og du finner garantert en som holder brystene på plass. Push-up er det dårligste alternativet når det gjelder å holde ting på plass, i alle fall for oss som ikke har små og/eller helt faste bryster. Selv er jeg stor fan av balconette til fest (gir fin kløft for oss som har større bryst), og minimizer til hverdagsbruk.

• Liker 1
Gjest Gjest_Dreamdrops
Skrevet

Change har cup-størrelser fra A til K. Tror ikke at du har så store at du ikke skal få plass i noen der :) Jeg ville tatt meg en tur på Change, målt meg og funnet riktig størrelse.

Det er gull verdt, altså!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...