Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg leser dette så ofte, og jeg synes det er dumt at det må være sånn.

Jeg har datet en i 3 mnd nå, og vi har det helt fantastisk sammen. Sex på første date da, for alt klaffet fra første stund.

Så hvorfor må jeg som kvinne da leke kostbar og være utilgjengelig for å få han til å være interessert? Hvorfor skal jeg vente 1 time på å svare på meldingene hans for eksempel når jeg har veldig lyst å snakke med han? Om jeg gjør det, så tenker jeg at han kommer til å tenke at jeg ikke er så interessert lengre.

Jeg føler at jeg ikke trenger å gjøre dette, og menn har vel for lenge siden sagt at dette er teit, så hvorfor er det så mange kvinner som fortsatt gjør det?

Anonym poster: 58b772c826d5b0bcd2bfb00a7a8b0ed7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er faktisk mye av dette som ihvertfall får meg til å miste interesse for ei jeg holder på med. Må jeg stadig vente en time på svar på sms, så er hun ikke interessert nok til at jeg gidder bruke tid på vedkommende.

Skal ei dame holde på min interesse så svarer hun på tiltale så lenge hun ikke er opptatt med noe, da gjør det ikke noe. Men skjer dette ofte, så er det ikke verdt å bruke tid på. Synes det er mangel på respekt egentlig, selv om jeg ikke alltid svarer på sms selv, men da er det fordi det ikke er noe som jeg trenger å svare på, kan svare på senere når det passer bedre eller ikke har mulighet til å svare på med en gang.

• Liker 1
Gjest Bandit
Skrevet

Nei, er dere for kostbare, mister jeg interessen.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg leser dette så ofte, og jeg synes det er dumt at det må være sånn.

Jeg har datet en i 3 mnd nå, og vi har det helt fantastisk sammen. Sex på første date da, for alt klaffet fra første stund.

Så hvorfor må jeg som kvinne da leke kostbar og være utilgjengelig for å få han til å være interessert? Hvorfor skal jeg vente 1 time på å svare på meldingene hans for eksempel når jeg har veldig lyst å snakke med han? Om jeg gjør det, så tenker jeg at han kommer til å tenke at jeg ikke er så interessert lengre.

Jeg føler at jeg ikke trenger å gjøre dette, og menn har vel for lenge siden sagt at dette er teit, så hvorfor er det så mange kvinner som fortsatt gjør det?

Anonym poster: 58b772c826d5b0bcd2bfb00a7a8b0ed7

Er i litt samme situasjon som deg, og det er veldig frustrerende. Jeg har lyst til å svare med en gang jeg ser en meldig fra ham, men venter ofte både en og to timer. Har lyst til å være meg selv fullt ut, si at jeg er gal etter ham, me tør ikke. Må leke kostbar, er visst det som forventes. :-(

Anonym poster: 5145c9140d2275b6d894d600282defe6

Gjest BabyBlue
Skrevet

Funker motsatt for meg. Leker jeg kostbar gir de faen, viser jeg interesse og er rask med å svare utvikler ting seg fort. Jeg tror han vet jeg er loco banana etter han, og han har tydeligvis ikke noe i mot det.. : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...