Gå til innhold

Offentlig intimbarbering!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Lizbet
Skrevet

:riste: :fy: :riste: :fy:

Der kom jeg på at neste gang jeg befinner meg et slikt sted skal jeg i allefall ha på slipperser!

Fysj!!!!!!

Ikke bare er det krekslig, men hvordan faller det en inn å gjøre det på et slikt sted??

Gjest Starya
Skrevet
Forundrer meg ikke. Far før ser en jo at doene og garderobene der damene holder til ikke ser ut!!! Er langt mer renslig i herregarderobe og på herredo!

(Erfaring fra jobb på treningssenter ja!...)

Nuvel. Jeg har jobbet som vaskekjerring, dog ikke på et treningssenter. Da stålsatte jeg meg skikkelig før jeg gikk inn på herregarderoben, kan jeg love deg.. :tunge1:
Gjest Pterodactylkake
Skrevet

Dette er den gøyeste tråden jeg har lest, ekle folk er på sin måte morsomme, og jeg ler av dem nå :hoho: sånn!

Skrevet

Konklusjonen blir vel at en del av våre artsfrender ikke slutter å overraske. :roll:

Skrevet

Viste ikke at noen gjorde det offentlig. Men det overrasker meg ikke :wink:

• 2 uker senere...
Gjest Mannen
Skrevet

Jeg får bidra med min egen morsome, sanne og litt ekle historie.

Det hele foregikk mens jeg gikk på befalskolen. Vi var på øvelse og hadde en av de kvinnelige elevene med på vårt lag.

I løpet av natten vekkes jeg av et rabalder. Det viser seg da at denne kvinnelige eleven hadde hatt et lite "menstruelt" uhell.

Under sin fyringsvakt hadde hun så bestemt seg for at den eneste løsningen var å koke trusa si. Denne kokingen foregikk selvfølgelig i lagets felles kokekar.

Rabaderet oppsto da en av gutta i laget våknet og oppfattet hva som foregikk. Jenta mente likevel dette ikke skulle være noe problem da det likevel "ble helt rent" etter å ha blitt kokt.

Skrevet

:o Folk får seg til å gjøre så mye rart..Jeg kunne aldri gjort noe sånt, ser på det som privat, og noe andre ikke trenger å se.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...