Gå til innhold

Offentlig intimbarbering!

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hehe, jeg holder på å le meg ihjel... Var skikkelig morsomt å lese gjennom hele denne tråden! :P Hehe, folk er jammen rare..og ekle!! Hallo, truse MED innlegg, på DØREN?! :hoho: Hehe, jeg ler så jeg hikster! Jeg husker en gang jeg tok med en kamerat på besøk til søsteren min..han tok beina opp i sofaen, tok av sokkene, og begynnte å dra av tåneglene som var blitt for lange! Søsteren min er sånn "ikke albuer på bordet!"-person, og fjeset hennes kommer jeg aldri til å glemme... :o ÆÆÆÆÆÆSJ!!

Hehe, truse på døren...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sett folk barbere armhule og legger i treningssenterets dusj, og synes det er rart. Intimbarbering er i hvert fall laaangt over min toleransegrense i en offentlig dusj! Men jeg har også sett kvinner som SKIFTER BIND i garderoben, og det synes jeg er minst like ekkelt. Kvalme, ekle folkene...

Amarone

Gjest Myumi
Skrevet

Saffron har ett poeng. Jeg bor ikke langt fra stedet jeg trener og jogger stort sett hjemover etter trening hvor jeg kan dusje i fred. Jeg orker ikke folks motydelige oppførsel i fellesdusjer- og garderober med barbering, blodige bind som slippes på gulvet, folks utvaskede hullete undertøy ol. når jeg kan stelle meg i fred på mitt eget deilige rene bad.

Skrevet

:o :o :o

eneste jeg lurer på er hvordan de i det hele tatt får seg til å gjøre det ..

Skrevet

Intimbarbering i dusjen, skifte bind åpenlyst...what's next? :veldigsur:

Gjest Fighter
Skrevet

Det er jo de som har sex på offentlige steder også...

Skrevet

Oj, det er mulig jeg ikke har samme intimsfærene som dere rynkeneser, men jeg synes faktisk ikke barbering i dusjen på treningssentre er ekkelt.

Da synes jeg det er langt eklere å tråkke i lange kjønnshår her og der på gulvet i dusjen, små hårstubber forsvinner jo ned i sluket med en gang? Man mister endel kroppshår når man dusjer - med tanke på et par av de mammutene jeg dusjer sammen med, ville jeg heller ha ti glattbarberte nymfer med hver sin høvel!

Selv barberer jeg legger og armhuler i dusjen. Jeg lover, det blir det ikke mye hår i dusjen av! Jeg trener dessuten såpass ofte at jeg ikke gidder å dusje en gang til når jeg kommer hjem for å ta meg av disse rutinene.

Kjønnshårene barberer jeg hjemme, men det har mest med egen bluferdighet å gjøre.

Men nå lurer jeg litt: Synes dere det også er ekkelt om noen tar på seg et rent bind til allmenn beskuelse i garderoben? Jeg skjønner at skitne bind er ekkelt, men...

Gjest Myumi
Skrevet

At en kvinne fester ett ubrukt bind/truseinnlegg i undertøyet er helt ok.

Skrevet

noe så ekkelt..! synes det er ekkelt med håret på hodet også jeg, som ligger på gulvet i en offentlig dusj! Har man ikke lært å plukke opp hårene etter seg??! tar jo ikke mer enn et par sekunder, finne en papirbit eller to også plukke opp..hive i søpla!

barberingen tar jeg hjemme, det synes jeg er for privat og intimt å gjøre offentlig. Holder meg til barberingen hjemme i dusjen jeg ;)

synes det er greit at folk tar på rene bind i garderoben, men man har jo alltids et toalett man kan låse seg inn og gjøre den jobben. nye bind er greit - men skitne..nei uff! :kvalm:

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Hvilken planet kommer alle disse menneskene fra?

Er det mulig??? Altså, hårfjerning og intimhygiene hører hjemme bak låste dører, SERIØST! Æsj!

Om bindet er brukt eller ikke er meg knekkende likegyldig, (eller, når jeg tenker over det, så er det noen hakk eklere med brukte) det gjør man da på do?? Hva med å dytte inn en tampong i garderoben da?

Skrevet
 Hva med å dytte inn en tampong i garderoben da?

Nei, fy fa*n!!!!

Jeg er ikke særlig finslig av meg altså, men dog...

Å legge inn et rent truseinnlegg eller bind, ser jeg ikke som noe problem.

Gjest Myumi
Skrevet

Finnes det overhodet ingen grenser for hva folk kan få seg til å gjøre i en garderobe? :o

Gjest Étoile
Skrevet

Urgh, motbydelig tråd! :o

Glad jeg ofte trener på et tidspunkt få andre gjør, har vanligvis garderoben for meg selv. Ellers går jeg hjem for å dusje.

Skrevet

Æsjom, så mye ekkelt folk gjør i fellesdusjen!

Intimbarbere, brukte bind osv. Det må mangle noen antenner en plass! Jeg synes slikt hører til på ett privat bad.

Foretrekker å dusje hjemme, benytter felles-dusj og badstu kun i svømmehall.

Gjest Chica
Skrevet

Fysj! Takke meg til å dusje hjemme. Har aldri likt fellesdusjer, men å barbere seg der? Hva tenker folk med?

Gjest Seleena
Skrevet

Kva er galt med det då? :o Eg gjer det etter kvar trening eg...

Gjest Lady-M
Skrevet

Nå ble jeg plutselig veldig uvel. :-?

Jeg beveger meg aldri inn i en fellesdusj, visste ikke at det foregikk slike ting der.

Jeg synes til og med det er ekkelt å ta på dørhåndtak på offentlige steder. Hjelpes så mange motbydelige uvaner folk har. :o

Skrevet

Forundrer meg ikke. Far før ser en jo at doene og garderobene der damene holder til ikke ser ut!!! Er langt mer renslig i herregarderobe og på herredo!

(Erfaring fra jobb på treningssenter ja!...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...