Siam Skrevet 25. mars 2004 #1 Del Skrevet 25. mars 2004 De to siste gangene jeg har vært på sats har jeg sett jenter som har tatt intimbarberingen i dusjen i garderoben!! :o Er det bare jeg som synes det er ekkelt? Synes tross alt man kan gjøre det hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusebaby Skrevet 25. mars 2004 #2 Del Skrevet 25. mars 2004 Det er sånn man gjør når man er hjemme...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizzie Skrevet 25. mars 2004 #3 Del Skrevet 25. mars 2004 Definitivt hjemme! Gud, jeg tror jeg ville fått fullstendig hakeslepp hvis jeg hadde sett det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 25. mars 2004 #4 Del Skrevet 25. mars 2004 :o Ekkelt, rett og slett. Nei, slikt gjør man hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 25. mars 2004 #5 Del Skrevet 25. mars 2004 Hos F&S er det ikke akseptert med kroppspleie av den typen. Heller ikke slipe hard hud på føttene i badstuen og andre ting som definitivt hører den private sfære til. Jeg lurer nå mest på hva som får folk til å gjøre sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Viva~ Skrevet 25. mars 2004 #6 Del Skrevet 25. mars 2004 :o Enig med de andre her ja... Barbering, enten det er av intime områder armhuler eller legger for den saks skyld får man ta hjemme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AlleyCat Skrevet 25. mars 2004 #7 Del Skrevet 25. mars 2004 Det er slikt man bør gjøre hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crispo Skrevet 25. mars 2004 #8 Del Skrevet 25. mars 2004 :o Helt enig med dere andre her ja, dette hører til innenfor husets fire vegger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 25. mars 2004 #9 Del Skrevet 25. mars 2004 Sprøtt :o Eier de ikke folkeskikk???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. mars 2004 #10 Del Skrevet 25. mars 2004 :o :o :o :o Er det fjortiser det er snakk om?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 25. mars 2004 Forfatter #11 Del Skrevet 25. mars 2004 Nei, ingen fjortiser. Faktisk jenter i 30-35 års alderen. Jeg skjønner ikke hva de tenker på, det ville aldri falt meg inn å gjøre det samme! Det skulle være unødvendig å måtte henge opp skilt i dusjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myumi Skrevet 25. mars 2004 #12 Del Skrevet 25. mars 2004 Høres helt skrullete ut. Jeg ville kontaktet noen ansvarlige og meldt i fra om upassende adferd i dusjen. Fotfiling og hårfjerning gjør man hjemme hos seg selv- ærlig talt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 25. mars 2004 #13 Del Skrevet 25. mars 2004 På noen SATS senter står det oppslag om at dette ikke er tillatt... Men herregud, man burde da ikke behøve å opplyse om det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myumi Skrevet 25. mars 2004 #14 Del Skrevet 25. mars 2004 Men herregud, man burde da ikke behøve å opplyse om det? Helt enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NullHull Skrevet 25. mars 2004 #15 Del Skrevet 25. mars 2004 Kjære vene!! Vet at noen mennesker ikke eier bluferdighet, men denne tar kaka, asså! Men hva angår intimitet i treningsstudioet: der jeg trener er det et ektepar som alltid trener sammen. Unge, spreke mennesker begge to, rene og pene At man gir hverandre små kjærtegn og smånusser litt er så sin sak, men her snakker vi SKIKKELIGE tak i rompeballer og gnikking og gnuing og dype kyss man knapt ser på et utested rett før stengetid en lørdagsnatt!! Sånn: =greit, men her har vi disse: :enig_animasjon: (og meg der jeg gjemmer meg bak apparatene: :oops: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 25. mars 2004 #16 Del Skrevet 25. mars 2004 :o er alt jeg har å si, for trodde ikke det var mulig å gjøre noe slikt offentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 25. mars 2004 #17 Del Skrevet 25. mars 2004 På noen SATS senter står det oppslag om at dette ikke er tillatt... Men herregud, man burde da ikke behøve å opplyse om det? Hos F&S også. Og man skulle ikke tro det skulle være nødvedig, nei. Men nå ser jeg folk slippe beskyttelsespapiret på truseinnlegget rett ned på gulvet også, jeg - og kan ikke la være å undres over hvordan noen har det hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Constanze Skrevet 25. mars 2004 #18 Del Skrevet 25. mars 2004 Men nå ser jeg folk slippe beskyttelsespapiret på truseinnlegget rett ned på gulvet også' date=' jeg - og kan ikke la være å undres over hvordan noen har det hjemme.[/quote'] Ja, man kan undres... Kom selv inn på badet hjemme en morgen, og så at hun jeg deler kjøkken og bad med hadde hengt G-strengen sin på dørhåndtaket - MED truseinnlegget inni! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 25. mars 2004 #19 Del Skrevet 25. mars 2004 Æsj :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. mars 2004 #20 Del Skrevet 25. mars 2004 Æhhhhh! Ikke rart vi skandinaver er kjente for å være litt i overkant frigjorte.. Synes barbering i alle former burde holdes unna fellesdusjer, jeg gidder ikke stå og tråkke i andres kroppshår.. (Dette er forresten en av grunnene til at jeg som oftest løper hjem etter treninga og dusjer der) Æsj!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå