AnonymBruker Skrevet 13. mars 2013 #1 Skrevet 13. mars 2013 Okei, så det jeg egentlig lurer på er hvem dere mener bør ta initiativ i startfasen. jeg er litt sånn at hvis jeg treffer en fyr, venter jeg til han sender melding først, men det har med at jeg er redd for å bli avvist og vil være sikker på at følelsene blir gjengjeldt. Men hvis han sender melding først er ikke jeg redd for å ta initiativ lengre. Men det jeg lurer på er om dere gutter tenker sånn og? Er så ofte at jeg har truffet fyrer jeg føler jeg har fått god kontakt med når jeg har vært ute, men som ikke har gitt en lyd etterpå, og vet ikke om det er fordi de rett og slett ikke er interessert, eller om de og er sjenert som meg.. Jeg føler også at jeg må ha møtt en person en del ganger før jeg plutselig kan begynne å sende meldinger med de, så lurte på om dere synes det er positivt om en jente dere ikke kjenner så godt og ikke har snakket så mye med snakker med deg på face, eller om det ikke er så greit.. Anonym poster: a9fedd3c985016ae6457b0ccd78910cb
sta Skrevet 13. mars 2013 #2 Skrevet 13. mars 2013 Bryr meg ikke så veldig om hvem som tar initiativ for egen del Er jo hyggelig når hun viser interesse da. Nå pleier jeg selv å ta kontakt etter evt date og spørre om ny evt dersom det er interessant, men hadde jo ikke gjort noe om hun gjorde det først heller, nesten bedre det Skal vel også nevnes at parforhold der damen har valgt partner varer lenger iflg forskning ( hvor nøyaktig den er kan sikker diskuteres), så kan jo hende det lønner seg mer for damene å gjøre det Tviler også veeeeldig på at kontakt fra noen man selv liker er plagsomt, nesten uansett! Så de som tror at meldinger skremmer menn eller kvinner har nok bare sendt til noen som ikke var så veldig interessert sånn egentlig. 1
olof Skrevet 13. mars 2013 #3 Skrevet 13. mars 2013 Jeg synes det er hipp som happ hvem som tar initiativ.. Veldig ofte føler jeg det på samme måte, at vi gutta må ta initiativet istarten.. Jeg synes det bare er posititvt om jenta tar kontakt før meg, gjør ikke noe om hun sender 3-4 meldinger før jeg får svart, så lenge det ikke blir en vane blir det vane, blir det masete å er mer turn-off, men somsagt ikke vær redd for å ta initiativ! Av personlig erfaring synes jeg jenter holder for mye igjen istarten, kan godt være jeg ikke gjør så mye ut av å bli avvist, men viktig å vise interesse uten å virke desperat..
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2013 #4 Skrevet 13. mars 2013 men det er en fyr jeg har truffet et par ganger på fest, og bare snakket litt med, men så for en måned siden var vi på fest igjen, snakket masse, flørtet og kysset. Han skulle på toalettet, og ba meg vente, men skyssen min var kommet så jeg måtte dra og sa ikke hadet. fikk melding senere om jeg ville bli med på nach(var et nach med flere, så sex hadde ikke vært mulig) men da var jeg hjemme. Var nervøs for å ta kontakt for visste ikke om det bare var alkoholen eller ikke, så ville vente om han snakket med meg først, noe han ikke gjorde.. kan det være fordi jeg avviste han kvelden før, eller var han bare rett og slett ikke interessert? og blir det rart for meg å snakke med han på facebook nå? vet at han er en skikkelig fyr som ikke player jenter på fester! Anonym poster: a9fedd3c985016ae6457b0ccd78910cb
sta Skrevet 13. mars 2013 #5 Skrevet 13. mars 2013 men det er en fyr jeg har truffet et par ganger på fest, og bare snakket litt med, men så for en måned siden var vi på fest igjen, snakket masse, flørtet og kysset. Han skulle på toalettet, og ba meg vente, men skyssen min var kommet så jeg måtte dra og sa ikke hadet. fikk melding senere om jeg ville bli med på nach(var et nach med flere, så sex hadde ikke vært mulig) men da var jeg hjemme. Var nervøs for å ta kontakt for visste ikke om det bare var alkoholen eller ikke, så ville vente om han snakket med meg først, noe han ikke gjorde.. kan det være fordi jeg avviste han kvelden før, eller var han bare rett og slett ikke interessert? og blir det rart for meg å snakke med han på facebook nå? vet at han er en skikkelig fyr som ikke player jenter på fester! Anonym poster: a9fedd3c985016ae6457b0ccd78910cb Hadde vel fort tenkt at du ikke var interessert dersom du ikke svarte noe. Men om du svarte at det ikke passet så hadde det vært noe annet. Men dersom du lurer og har lyst så er det jo bare å sende en melding. Man får ikke mer enn ett evt nei dersom han ikke er interessert.
For the ladies Skrevet 13. mars 2013 #6 Skrevet 13. mars 2013 Alt initiativ er bra. Er jeg hypp tar jeg kontakt, er hun hypp tar jeg kontakt. Er bare et positivt merke i margen hvis en dame er selvsikker nok til å ta initiativ =) 1
Ferny Skrevet 13. mars 2013 #7 Skrevet 13. mars 2013 Hadde vel fort tenkt at du ikke var interessert dersom du ikke svarte noe. Men om du svarte at det ikke passet så hadde det vært noe annet. Men dersom du lurer og har lyst så er det jo bare å sende en melding. Man får ikke mer enn ett evt nei dersom han ikke er interessert. Nemlig. Og dersom man ikke tar kontakt så blir det jo nei uansett. Så man har ikke noe å tape akkurat. Folk skjønner visst ikke det der! 2
Ferny Skrevet 13. mars 2013 #8 Skrevet 13. mars 2013 Alt initiativ er bra. Er jeg hypp tar jeg kontakt, er hun hypp tar jeg kontakt. Er bare et positivt merke i margen hvis en dame er selvsikker nok til å ta initiativ =) Skjønte ikke helt den er: er hun hypp tar jeg kontakt. Du tar kontakt uansett du?
For the ladies Skrevet 14. mars 2013 #9 Skrevet 14. mars 2013 Skjønte ikke helt den er: er hun hypp tar jeg kontakt. Du tar kontakt uansett du? Sorry, skrivefeil. hun tar kontakt hvis hun er hypp på å bli kjent mente jeg. Hun burde ihvertfall =) 1
Jellybean78 Skrevet 14. mars 2013 #10 Skrevet 14. mars 2013 Avstår faktisk ifra å ta kontakt i begynnelsen, nettopp pga. at jeg er lut lei det der prinsippet med at jenter ALLTID venter på gutten....
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2013 #11 Skrevet 15. mars 2013 Avstår faktisk ifra å ta kontakt i begynnelsen, nettopp pga. at jeg er lut lei det der prinsippet med at jenter ALLTID venter på gutten.... Så derfor er du singel? Anonym poster: 554668039ce896f3879069ef8f8ad0c9
Jellybean78 Skrevet 15. mars 2013 #12 Skrevet 15. mars 2013 Så derfor er du singel? Anonym poster: 554668039ce896f3879069ef8f8ad0c9 I utgangspunktet bryr jeg meg katta i å svare folk som gjemmer seg bak AB, men skal gjøre ett unntak i ditt tilfelle Jeg er singel av eget valg, rett og slett fordi jeg ikke er på stadig utkikk, slik en rekke andre er....det er ikke himmel og hav viktig for meg å være i ett forhold, kunn for å dekke det ene behovet.
Hapa Skrevet 15. mars 2013 #13 Skrevet 15. mars 2013 Er det så farlig å ta kontakt da? Jeg mener at kvinner bør ta kontakt i like stor grad som menn. Du er din egen lykkes smed så treffer du en kar du liker er det vel bare å vise ham det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå