Gå til innhold

Hobbybakere Trondheim

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har tips til noen privatpersoner som er flink til å lage kaker som man gjerne ikke får på vanlig bakeri ala Rosenborg bakeri ;) . Med andre ord ikke den vanlige marsipankaka o.l.

Gjerne "vanlig" steder også. (Skulle ønske Pascal f.eks var her).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Se på Stines Kakemons på facebook. Jeg gikk på skole med henne for over et tiår siden. Allerede da var hun utrolig god og lagde endel bryllupskaker. Hun har laget en del barnekaker i det siste (naturlig når man selv blir mor) men se videre i bildene. Hun klarer å få til det kundene ønsker. Hadde vi bodd i oppnåelig nærhet, hadde jeg kjøpt kaka hos henne.

• Liker 1
Skrevet

Hanneskaker.com

Kakebloggen.blogspot.no - Lill-Therese Nygård

:) får laget dåpskaken til minstemann av Lill-Therese, har gode referanser begge to

• Liker 1
Skrevet

Husk å betale nå da, jmf tråden Snylte på venner og venners venner.

Herregud. Må du virkelig?

Har jeg nevnt et sted hvor jeg synes det er ok å be noen om å lage f.eks ei kake uten å betale? Grunnen til at jeg spør om noen har tips til folk som er dyktige å lage kaker, gjerne privat, er fordi jeg synes de har mer å tilby enn de vanlige kakene man kan få på et bakeri/konditori. Det eneste stedet jeg har funnet som har kaker utenom det vanlige er franske nytelser/fristelser(?) her i Trondheim.

Selvsagt betaler man for kaker, selv fra en privatperson. De gjør det ikke gratis (stort sett har de til og med priseksempler på evt. hjemmesiden/facebook.)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...