Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som er i langvarige forhold, gjerne med barn, hvor ofte krangler dere? Og hvor ofte er det dårlig stemning mellom dere? Og hvor ofte er dere irritert på den andre?

Anonym poster: 692dd63aeaa689dce560b922feae9fbd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

forhold: 6 år, samboere i 3. Ingen barn enda da.

Krangler: aldri skjedd

Dårlig stemning: tja, en gang annenhvert år eller noe.

Jeg irritert på han: 1 gang i måneden ;)

Han irritert på meg: det vet jeg jo ikke, men veldig sjelden som han gir inntrykk av i alle fall.

Normalt sett harmonisk her. Spent på hvordan det blir med barn en dag...

Anonym poster: ff62ebe3896ce4511890d8d41c60cbc5

Skrevet

Vært sammen i 22 år, og idag krangler vi omtrent aldri. Men i årene med småbarn etc - så kunne det være dårlig stemning rett som det var. Mye irritasjon, vi prioriterte ikke parforholdet godt nok noen år, og kommunikasjonen var full av misforståelser. Vi mistet på en måte forbindelsen.

Idag er forholdet harmonisk, vi har større respekt for hverandre, er flinkere til å si fra hvis noe irriterer og det er ikke så viktig å "ha rett" alltid. Vi vurde jo ha meldt oss på et samlivskurs den gangen - og jeg anbefaler yngre mennesker å gjøre det når den dårlige stemningen får for stor plass i forholdet.

AnonymBruker
Skrevet

Er sammen med en ganske nøye fyr, så han kan fort bli irritert når enkelte ting ikke er som han ønsker at de skal være. Det er snakk om småting, materielle ting, kjøkkenet, klær, sengetøy, og han liker å ha rett. Jeg er derimot en mer avslappet person, så jeg blir irritert på han når han er irritert. Men alvorlige krangler er det ikke så veldig mye av. Har ikke barn.

Anonym poster: 0d617f80a9f04a1be998cee3171f0c30

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...